mijn eigen Online MMorpg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominiqu3

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
Berichten
397
Dit is geen reclame...

www.simpel.nu heb ik zelf gemaakt... ik zou graag van iedereen die zich hiervoor aanmeld (en mij natuurlijk mee wil helpen:)) nieuwe ideeën of opbouwend kritiek willen hebben?:)
zodat ik mijn script uiteindelijk kan verbeteren!

voor het aanmelden is wel een nederlands 06 nummer vereist! (hierop krijg je een activatiecode)

dit is gratis!

Bedankt!
 
Ik ga me sowieso niet aanmelden want je moet vast betalen. Ik zou je een paar tips geven.

  1. Je moet betalen om te gamen... er zijn genoeg gratis van dit soort games
  2. Laat ze pas betalen wanneer ze meer opties willen (en dan niet dat je zonder te betalen bijna niks kan)
  3. Waarom nou weer een 'Enter Here' pagina... het heeft geen enkel nut en je kan toch net zo goed de mensen meteen naar de eerste pagina door sturen
  4. Alweer.................... een online game er zijn er zo veel. TE VEEL (mijn mening)
  5. Geef mij is een reden waarom iemand zich zou aan moeten melden? Echt aantrekkelijk ziet het er niet uit
 
Rimsic zei:
Ik ga me sowieso niet aanmelden want je moet vast betalen. Ik zou je een paar tips geven.

  1. Je moet betalen om te gamen... er zijn genoeg gratis van dit soort games
  2. Laat ze pas betalen wanneer ze meer opties willen (en dan niet dat je zonder te betalen bijna niks kan)
  3. Waarom nou weer een 'Enter Here' pagina... het heeft geen enkel nut en je kan toch net zo goed de mensen meteen naar de eerste pagina door sturen
  4. Alweer.................... een online game er zijn er zo veel. TE VEEL (mijn mening)
  5. Geef mij is een reden waarom iemand zich zou aan moeten melden? Echt aantrekkelijk ziet het er niet uit

1. je hoeft niet te betalen... t is voor een activatiecode...
2. er zit NOG geen betaald account functie in...
3. De enter here pagina, is momenteel nog erg saai, en dit gaat kunnen worden uitgezet
4. Alle RPG online games, zijn criminals games die ooit een keer open source is gezet en iedere noob installeert deze, ik probeer dus een andere dimentie hier aan te brengen
5. wat vind je er niet aantrekkelijk om aan te melden... WAT ziet er niet aantrekkelijk uit, en wat zou ik volgens jou kunnen doen om dit te verbeteren:)

erg bedankt voor je reactie in ieder geval:), aan deze aspecten weet ik dan alvast wat ik moet en kan veranderen:)
 
het ziet er erg standaard uit....
de content blokjes... zijn vrij standaard. Niet dat dit erg is maar ik zou wat meer verandering in brengen. Een beetje rommelig moet je het maken met leuke afbeeldingen van guns / tanks / leger tenten / kogels (ga ik van uit dat het daar over gaat). Het oog wil ook wat ;).
 
als ik een nieuwe pagina bekijk gaat mijn PC een plaatje downloaden waar geen voorbeeld van te zien is in de windows vieuwer?
 
ik wacht wel af tot iemand t geprobeert heeft hier:p zodat ik t cker weet en trouwens ontvangen van zo`n sms kan tog geen geld kosten anders kun je zomaar iemands mobiele nummer invoeren
 
Het is inderdaad een heel standaart idee, als je hett 'idee' hoort dan heb je al geen zin meer om naar binnen te gaan. Als je dat toch doet dan ziet het er inderdaad erg standaart uit. Zorg voor VEEL Grafische ideeen.. een Fullscreen (echt fullscreen) game lijkt ook al beter. (mijn mening) ook Flash ziet er heel mooi uit en zou eigenlijk perfect zijn (ook al is dit heel moeilijk). En: 06.. dat doet gewoon niemand omdat iedereen bang is te betalen, maar ben wel van mening als dit gratis is, dat dit een perfect systeem is voor andere dingen.. en wil je graag vragen hoe je hieraan komt of gemaakt hebt.;)

Greetz,
 
De layout is totaal niet WARGAME-achtig en dit trekt dus geen mensen aan.Het lijkt meer op een review-site ofzoiets.

De content is niet goed gevuld, ik hou ervan om je website vol te praten.. enzo. Ik denk dat je andere kleuren moet kiezen en als header een agent of soldaat iets in de genre van jouw game. Het lijkt me ook verstandig om overbodige scripts eruit te halen (zoals tijd naar het volgend uur!), neemt onnodig laadtijd in.

En op het eerste gezicht is het in ieder geval oké, niet zo'n Bulletstar o.i.d. source (waarvan de layout niet eens is veranderd!), dikke noobs dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan