Mijn eigen Server bij battlefield , hoe ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo ik wil mn eige server, nu hoor ik van een Vriend dat er in de map Electronic arts / Battlefield 2142 map
een Iccontje van een Raket staat, en je daar op moet klikken, nu het gekke IK HEB DAT ICOONTJE NIET :S, wat moet ik doen ? ik heb al op nieuw geinstaleerd, en gamespy Acrade Staat erop, hoe krijg ik nu mn eige Server ?? Kan iemand me hhelpen en vertellen hoe het moet

BVD gr Rick

ik heb van die vriend dat iccontje gekregen , en dat start op als ik het in de EA map zet, maar als ik dan alles instel enz, zegt hij als ik het probeer te starten, '' Failet to start Server ''

ik ben ten einde raad Kan iemand mij Astublieft helpen ?? Ik zou U heeel erg dankbaar zijn :)

Hallo ik wil mn eige server, nu hoor ik van een Vriend dat er in de map Electronic arts / Battlefield 2142 map
een Iccontje van een Raket staat, en je daar op moet klikken, nu het gekke IK HEB DAT ICOONTJE NIET :S, wat moet ik doen ? ik heb al op nieuw geinstaleerd, en gamespy Acrade Staat erop, hoe krijg ik nu mn eige Server ?? Kan iemand me hhelpen en vertellen hoe het moet

BVD gr Rick

ik heb van die vriend dat iccontje gekregen , en dat start op als ik het in de EA map zet, maar als ik dan alles instel enz, zegt hij als ik het probeer te starten, '' Failet to start Server ''

ik ben ten einde raad Kan iemand mij Astublieft helpen ?? Ik zou U heeel erg dankbaar zijn :)

Is het spel origineel? Zoja dan hoort ie het eigenlijk te doen! Bij de installatie kun je ook kiezne of je er dingen bij wilt installeren zoals gamespyarcade. Dat heb je gedaan! Stonden er ook meer dingen bij die je kon aanvinken? Zoja en heb je dat niet gedaan? Probeer dat is.

Hij is orgineel. ik zal nog een keer kijken wat ik allemaal kan aanvinken :) Bedankt voor de ractie iig.

meer hulp is welkom :D

ik heb opnieuw geinstaleerd, hij vraagt niks om te instaleren. alleen gamespy, en of ik me wil registreren bij EA, nou dat heb ik al gedaan dus , ik] benb ten einde raad :(

oke Ik heb het Nu Lopens, ik heb de Exe Directory vernadert dacht ik, maar nu als ik Klik op start Komt dat Dos Programma, en zegt hjij dat het gestart is enz, maar als ik dan op de battlefield EXE Klik reageerd dees niet, mn DVD gaat wel ff Zoeme enz en houd daarna op, als ik het niet laat draaien, dan start hij wel op :S iemand een oplossing ?? :(

BVD gr Rick

ik koop servers via http://gameservers.com en dat werkt per vekt is neit al te duur en marar 1.30 per slot

Is dat 1,30 Per maand od gewoon, éénmaal ?

Maar dan nog , mn vriend betaald niet, en heeft zn eigen server dat wil ik ook , ik heb dat programma en alles ingesteld, en dat DOS achtige Programma komt, maar dan staat mn server er niet bij, heel raar,

Nog steeds meer Hulp is welkom, wel bedankt voor de tip om een server te kopen :) Maar tog :^P

gr Rick

Laatst bewerkt:
Probeer mischien is naar de battlefield site te gaan. Ik zal ook even voor je gaan zoeken. Je hebt dus ook al geprobeert om battlefield in een andere map te installeren? Dus geen H:\program Files\EAgames\battlefield2142 maar H:\program Files\EAgames\eigengemaaktemap. Probeer anders zoiets maar even.

succes verder:thumb:

Ik zal het proberen :) maar wat is het nut ?? :P ik heb al 2 keer opnieuw geinstaleerd vandaag, ik heb nu wel ge[achet en nu heb ik da raket icoontje wel, t is alleen dat mn server er niet bij staat :S hoe krjig ik mn Server on line. Bij dat Soort DOS achtige Programma staat dat hij online is gezet en hoeveel spelersn en de FPS enz , maarja

Nog iemand hulp ?? :)

Ik ben bang dat ik jou hiermee niet verder kan helpen. Heb je al is geprobeert om op de site te kijken van EA Games? en dan naar battlefield 2142 zoeken. Ik weet niet of je daar wat aan hebt maar probeer je zoveel mogelijk te helpen!

Sorry voor het wat late berichtje. Maar hoe is dat nu afgelopen met battlefield? Heb je gevonden wat je vinden wou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan