'Mijn favorieten' vanaf elke pc kunnen bekijken, wie weet daar een oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Binnenkort vertrek ik voor een paar weken naar het buitenland.
Vanuit internetcafé's zal ik natuurlijk m'n contacten onderhouden.
Maar ik zou zo graag ook een overzichtje van Mijn Favorieten kunnen oproepen.
Ik zou natuurlijk een eenvoudige website kunnen maken waarop ik alle links zet, alleen het zijn er toch wel zo'n 300..... :confused:
Dus dat is een heel karwei, bovendien is up-to-date houden erg lastig natuurlijk, elke nieuwe link weer moeten toevoegen op je website is niet echt handig.
Wie weet hier een leuke/handige oplossing voor?

Pandora

Wanneer je FireFox gebruikt, dan slaat deze al je links op in een bestand genaamd bookmarks.html. Deze staat bijv op je HD op de lokatie:

C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\profile

Deze .html kun je rechtstreeks uploaden naar je webspace.

Wanneer je IE gebruikt adviseer ik je dit progje (bookmarkwizard). Ik gebruik het zelf ook en het werkt perfect.:thumb:

http://www.silvermaine.co.uk/bookmark_wizard.asp

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf een ftp progje.
Serv-U. Als ik naar een klant ben, dan start ik het progje, en kan ik vanaf de klant overal bij.
Zorg wel dat de pc nooit in slaapstand gaat, of dat iemand em op gezette tijden start / afsluit.
Scherm kan uit.

Heb je geen usb stick, waar een kopie op kan?

Hartelijk dank!

(en zo snel weer :) )
Confictius, Book Mark Wizard is nu precies wat ik bedoelde, ik heb de pagina al gemaakt, was in een minuutje gebeurd, en dan zet ik hem online. Altijd en overal bij de hand!

Paul, ja, ik heb wel een stickie maar ik denk niet dat ze daar in internetcafé's dol op zullen zijn en is ook wat omslachtiger.
En met Serv-U zou altijd de pc aan moeten staan, dat is eigenlijk niet echt handig als ik drie weken weg ben.

Vraag is alweer opgelost, fijn!
Inmiddels heb ik me trouwens ook aangemeld als HelpMij-lid, een paar dagen geleden de betaling gedaan dus dat binnenkort wel rond zijn.
De HelpMij-forummers hebben me al zo vaak op weg geholpen dat ik met plezier betalend lid ben geworden.

:) :thumb: :)

Pandora

pandora zei:
De HelpMij-forummers hebben me al zo vaak op weg geholpen dat ik met plezier betalend lid ben geworden.
:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan