"Mijn fotostream"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuffie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
De Imac van mijn man deelt de foto's niet met zijn Iphone en Ipad. De foto's genomen met zijn Iphone en Ipad worden wel getoond in Iphoto op zijn Mac. De foto's die hij wil synchroniseren vanaf zijn Imac staan wel in "mijn stream" maar komen dus niet op zijn Ipad. Ik ben alle instellingen langs gelopen (op alle apparaten) en alles staat op delen.... en toch?

Helaas...deze procedure heb ik al doorlopen. Ik heb het idee dat er ergens een vinkje niet goed staat. Zelf heb ik geen problemen met mijn eigen Imac en Ipad. Mijn man vindt het nu ook geen halszaak maar het wekt wel erg mijn nieuwsgierigheid waar nu de "fout" zit.

Hallo Tuffie. (wat een leuke naam) Om je toch nog verder te helpen. We geven hier niet snel op he bekijk deze FAQ eens. Klik hier eens.

Dank je wel Manamana..... OP zijn Mac staan er foto's in "mijn stream". Op mijn eigen Ipad heb ik dat ook. Mijn man zijn Ipad gaf dat echter niet aan. Ik heb een vinkje in zijn Ipad verwijderd (over een beta functie in de iCloud) en zowaar heeft hij nu ook "mijn stream" op zijn Ipad, sterker nog...Hij heeft er nu twee. En zowaar het werkt. Net een foto gemaakt met zijn Iphone en die komt nu ook binnen op zijn Ipad. Is het zo dat de Ipad alleen de nieuwe foto's binnenkrijgt of ook de foto's die al in "mijn stream" op de iMac staan? (want daar staan de foto's die hij eigenlijk ook op zijn Ipad zou willen...dit kan echter ook wel op een andere manier) Ik weet niet of je dit nog leest maar ik zet de vraag op opgelost. Bedankt voor je hulp.

Oh dat is mooi. Ik lees het bericht kom net terug van de Roetsch. Doorzakken met de carnaval hier.

Ongeveer 15.000 mannekes en vrouwkes, wat een feest. Maar dat terzijde. :) Maar jou manneke (en jij) nu ook helemaal blij lees ik.

Mooi dat het nu werkt en bedankt voor de terug koppeling. Groeten Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan