mijn fps doet raar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
hey ik ben michael ik heb wat problemen met mijn computer het zit zo:
Ik heb laatst een nieuw moederbord gekocht en een processor. Ik speel een spel (counterstrike source) voor heen was mijn fps rond 10 dus het viel niet te spelen meer. nu is mijn fps sinds kort rond de 70 in de dust 2 athans. Maar mijn fps valt soms gewoon terug naar 15 en dat duurd 30 seconden en dan schiet die opeens zomaar maar weer omhoog, ik wil graag weten hoe dat nou kan en wat ik er aan kan veranderen help mij a.u.b:(:'(.

Alvast bedankt;):thumb:

Welkom bij Helmpij.nl

Zo te lezen een probleem met je videokaart?

Zo te lezen een probleem met je videokaart?
nee want ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht g force 6800 xtreme
en die doet het gewoon maar ik heb ook gewoon de drivers gedownload enzo dus ik eet niet het is echt heel raar:S

Misschien de videokaart verwijderen in apparaat beheer en windows hem opnieuw laten zoeken? Want het komt wat mij betreft wel uit de richting van de videokaart.

Dit is door de de kapotte voeding van de Helpmijserver natuurlijk even naar beneden gezakt. Dus ik schop even :)

opnieuw mijn fps doet weer raar!

:evil: hey ik heb het probleem al gevonden maa rik heb weer een nieuw, me computer was gewoon te heet want hij stond ook in een kastje
en toen ik hem er uit had gehaald en dat klepje eraf
toen gebeurde het niet meer, maar in de dust2 is mijn fps dus ongeveer 60
en in de dust 30 hoe kan dat? ik wordt gek:)

Dat ligt volgens mij aan het verschil van map. Als ik me niet vergis is Dust2 een zwaardere map dan Dust.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan