Mijn fuji EX-20 wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

miageert

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2005
Hoi,
Ik heb net, 2 de hands, een fujifilm EX-20 digitale (foto)camera gekocht.
Ik dacht oorspronkelijk gewoon te kunnen aansluiten op mijn XP computer (zoals ik met andere camera's doe), maar het toestel werd niet herkend.
Plan b; de bijgeleverde installatie CD installeren. Hoewel op de CD duidelijk staat dat het xp compatibel is, blijkt er toch een conflict te zijn. Tijdens de installatie wordt aanbevolen de installatie te stoppen daar een compabiliteitstest problemen aangeeft.
Plan c; ik ben op internet op zoek gegaan naar de juiste drivers, maar ik weet ze niet te vinden.
Heeft iemand hier meer ervaring mee aub.
Groetjes, Mia

Hoi,
Ik heb de driver gedownload en geinstalleerd. Deze geeft echter hetzelfde probleem als de installatie CD nl. de waarschuwing met betrekking tot 'windows logo testing', het installeren kan de windows instabiel maken.
Soit ik heb 4 keer zo'n waarschuwing genegeerd en de driver toch geinstalleerd. En het heeft eventjes probleemloos gewerkt.
Maar nu, na het heropstarten van de computer lukt het weer niet meer. Het toestelletje wordt gewoon genegeerd en is niet terug te vinden in 'deze computer' of in de explorer.
Windows werkt blijkbaar nog wel, maar gezien de vele waarschuwingen ben ik toch niet geheel gerust in.
Groetjes, Mia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan