Mijn (g) harddisk (250GB) Ineens weg. (Seagate barracuda 7200.9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dit tog aardig is opgelst behalve de xp cd die niet helemaal gaat lukken vraag ik me egt heel erg af hoe zo iets spontaan kan gebeuren. Als iemand het weet zeg het ff dan heb ik weer eens wat geleerd:p

Een verklaring heb ik niet, maar gebaseerd op eigen ervaringen en wat ik zoal gezien heb: op een harde schijf niet meer dan twee, hooguit drie partities maken en weinig, of liever geen virtuele CD-Romdrives installeren. Pinnacle doet het, Nero 7 doet het en Deamon doet het, maar vroeger of later verschuiven de volumeletter lijkt het wel. :confused: .
Ik zelf heb er voor gekozen de virtuele drives van Pinnacle en Nero er af te gooien, m'n harde schijf in twee partitie op te delen en als ik behoefte heb aan meer onderverdelingen, doe ik dat op m'n datavolume met bestandsbeheer. :thumb:

dan denk ik dat de verklaring is dat het aan virtual drives ligt. Ik gebruik daemon bijna elke dag en soms heb ik wel iets van 5 nieuwe virtual drives in deze computer staatn. Ik weet nu tenminste hoe ik het moet oplossen. bedankt voor alle hulp en ik vind dat dit topic wel opgelst is.

Maar, gooi eerst eens alles wat aan de rechterkant staat in het register bij de sleutel, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices, weg, deleten, dus, en reboot.

Als dat zo is, heeft dit het opgelost, en zijn we 60 reply's verder.:rolleyes:

dat denk ik wel jah. maar wel raar wrom ik me schijf niet gelijk kon zien toen ik dat gedelete had in regedit. again thx voor de hulp:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan