mijn geheugen loopt langzaam vol(ram)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsielol

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2010
hallo,

Mensen ik heb net een nieuwe pc gekocht en zelf in elkaar gezet. nu heb ik 8gb geheugen in mijn pc, en naarmate mijn computer langer aanstaat hoeveel meer mijn ram gaat gebruiken. tot op een gegeven moment (na een paar uurtjes) hij gaat haperen/laggen en trager wordt. ik heb een 64bit windows 8 om mijn pc staan. heeft iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

in mijn pc heb ik trouwens een 120 gb ssd.(weet niet of dit nuttig is)

ik heb ook een andere post gevonden die hetzelfde probleem had maar kon hier niet uit opmaken wat er fout gaat/ wat de oplossing moet zijn: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/740645-geheugen-loopt-langzaam-vol-tot-hij-4-gig-raakt

Alvast bedankt. Mvg, Niels

Laatst bewerkt:
?? niet echt nuttig gebruik ik niet/nooit gebruikt

Laatst bewerkt door een moderator:
update: ik ben net 10 dagen op vakantie geweest. voor die tijd deed hij 4 dagen het niet. maar nu zit ik weer met hetzelfde probleem

na 4 a 5 uur, loopt mijn 8 gygabyte geheugen vol.

ik gebruik chrome, geen firefox :P, verder heb ik alle recenste drivers geinstaleerd.

dus ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Mvg, Niels

oke ik heb het probleem nu denk ik gevonden. ik heb chrome nu een dag niet gebruikt (verwijderd van pc). maar dit blijkt de oorzaker te zijn aangezien ik nu 10 uur op pc zit en hij nogsteeds maar 19% gebruikt.

Mvg, Niels

dit gebeurde mij laatst ook toen in chrome gebruikte. schijnt iets van een 'memory leak' in te zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan