Mijn geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo allemaal,

Eergister wou ik een film kijken op mijn computer, maar omdat mijn moeder in de kamer ernaast ziek lag te zijn besloot ik een koptelefoon te gebruiken. Ik deed mijn koptelefoon in de pc maar mijn pc schakelde niet automatisch over op de koptelefoon, het geluid kwam nog steeds gwn uit de speakers. Toen ik naar configuratie scherm ging zag ik hoe dat kwam: de koptelefoon stond "uigeschakeld". Dus ik schakelde de speakers uit en de speakers verdwenen uit het lijstje met audio appartauur. De koptelefoon deed het toen. Toen ik klaar was met de film kijken haalde ik de koptelefoon eruit. Maar toen stond er helemaal niks in het lijstje van audioaparatuur, mijn speekers deden het niet! (Ze werden niet gepakt door de computer) Zie ook de bijlage. Iemand enig idee hoe dat kan?

Alvast bedankt:thumb:

Bijlagen

• -2009-may-28-001.jpg
    -2009-may-28-001.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 27
In dat scherm wat jij als bijlage erbij hebt gedaan, daar moet je in het witte gedeelte met rechtermuis knop klikken, en dan 'Uitgeschakelde apparaten weergeven'. Nu kun weer klikken op je speakers en dan ze weer inschakelen.

ps. tip voor de volgende keer: schakel je speakers niet uit, maar stel in datzelfde scherm je koptelefoon in als standaard ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan