Mijn geluid doet het regelmatig, maar kan verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

caspervk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
3
Beste iedereen,

Ik heb mijn computer nu ongeveer 2-3 jaar en doet het prima. De afgelopen 1-2 maanden heb ik last van mijn geluid en het is een heel vaag onduidelijk probleem.
op mijn headset zit een volumeslider die ik wel is gebruik. ook heeft mijn toetsenbord toegang om met een draaiknop het volume aan te passen. nou merk ik dat het soms (dus niet altijd) als ik mijn volume verander via mijn headset en ik dan een andere applicatie start die geluid gebruikt (zoals een game) dat dan ineens heel mijn computer geen geluid meer geeft(ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het door de headset geluidslider komt).
Nu het rare: wanneer ik een spel genaamd (league of legends) start en ik op het inlogscherm kom(wat altijd een muziekje afspeelt) dan begint mijn geluid het weer te doen. het is ook typisch want dit gebeurd alleen bij het inlogscherm van dit spel en dit gebeurd dus niet bij andere spellen. Wel doet hij het ook weer goed als ik een media bestand open en deze afspeel. Ook wanneer ik mijn pc overnieuw opstart doet mijn geluid het weer prima.

Het is een af en toe voorkomend probleem maar het is wel heel vervelend.

mvg,
Casper
 
Hallo,

Misschien kun je de drivers van je Headset Updaten of opnieuw installeren.
Deze kun je vaak vinden op de site van de maker van de headset.
Anders kun je deze ook bijwerken via:
Windows --> Zoek "Apparaatbeheer" --> Apparaatbeheer --> Besturing voor geluid, video en spelletjes --> Rechtermuisknop op jouw Headset --> Stuurprogramma's bijwerken...

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan