Mijn geluid werkt niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter HESS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HESS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2013
Ik heb een Fujitsu Siemens laptop, maar het is al een oude. Had hem eerst kapot gemaakt, maar mijn vriend heeft hem gerepareerd. De oude geluidskaart zit er dan ook nog steeds in, maar in mijn apparaatbeheer staat dat er 2 geluidskaarten zijn.
Heb er onlangs Windows 8 op gezet, sindsdien doet hij het niet meer.

Heb een High Definition Audio Apparaat en een Unimodem Full Duplex Audioapparaat.

Heb al van alles geprobeerd. Stuurprogramma's zijn goed, ik heb ze allebei al uitgeschakeld en weer ingeschakeld, ook allebei apart. Verschillende oordopjes erin, ga zo maar door, en nog steeds zegt m'n laptop dat er geen boxen en/of hoofdtelefoon is aangesloten en doet hij het niet.

Kan het zijn omdat er Windows 8 op staat geïnstalleerd?

Ik weet bijna zeker dat het aan Windows 8 ligt, misschien als je nog niet zoveel bestanden heb, Windows XP installeren als je een CD daarvan hebt.

Nadat mijn laptop gerepareerd was, pakt hij Windows XP helaas niet meer, maar ik zal het nog een keer proberen, haha. Bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet alle laptops ondersteunen Windows 8 ze moeten wel ondersteuning krijgen van de fabrikant vaak is het zo bij laptops dat ze speciale drivers mee geleverd krijgen
en als deze niet gemaakt worden voor windows 8 is de kans zeer groot dat dit ook gewoon niet zal gaan werken

je moet er dus even achter komen of er überhaupt wel drivers voor uitgekomen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan