mijn geluid :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonwitch

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
hallo allemaal,

ik heb een paar dagen geleden een format c gegeven, en sinds dien heb ik geen geluid meer..
natuurlijk heb ik hier veel gelezen, en veel dingen geprobeerd...
uiteindelijk is het me gelukt het goede stuurprogramma te vinden -of het stuurprogramma dat bij mijn type geluidskaart hoort-
maar na instaleren gaf ie bij systeem-apparaatbeheer een foutmelding, namelijk 'code 11' het komt erop neer dat windows vast liep, bij t startten van dat apparaat, en het nu niet meer probeert...

helppp, hoe krijg ik weer geluid???/

Heb je wel het juiste stuurprogramma voor de juiste geluidskaart en het juiste besturingssysteem geinstalleerd? PRobeer hem anders eens opnieuw te installeren

:)

al geprobeerd...
heb nu alle drivers weer verwijderd, en ga weer een nieuwe driver installeren...
maar dat had ik allemaal al gedaan :)
dus ik vrees dat t weer niet lukt...

oke, ik vrees dat ik inderdaad verkeerde drivers heb
maar ik heb met aida gekeken welke geluidskaart erin zit... volgens mij was t zo`n 82801DBM AC'97 Audio Controller
en toen ik hier wat rond keek, bleek dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar de oplossing voor alle anderen, is dus niet de oplossing bij mij :S
wat nu :(

heb je de orginele Mobo cd-rom niet in je bezit ???

Geef anders wat meer info over je systeem ?? Merk type processor enz.....

nee, helaas niet...
oke, t is natuurlijk een compaq (sux), intel pentium 4 processor... met -nog altijd- windows 98... en verder is ook -bijna- alles van compaq (moederbord ook compaq, intel brookdale i845)
volgens aida dan :)
vertel het me, als je meer info nodig hebt...

Dat is mooi, Maar welke Compaq is het NU?

Je kan natuurlijk ook bij Compaq gaan kijken!

oke, ik weet dat ik blond ben :P
op mn compaq staat enkel 'compaq' en een serie nr.. (6s1c-jx8z-b1b0) maar dat was t dan ook wel weer.... maar ik ga even op compaq kijken, misschien levert t iets op...

Moonwitch

Als het goed is kun je gewoon de drivers voor de audio chip downloaden en installeren op je pc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan