mijn gforce kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

domoortje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2010
kan iemand mij helpen ben een echte leek wat pc aan gaat. Nu heb ik vorig jaar een ander vga kaart gehaald en pc opnieuw geinstalleerd en die kaart.Dus pc was schoon zonder ander drivers van een vorige kaart:( Nu is de pc naar de winkel geweest om na te laten kijken hij bleef vast lopen hebben niets kunnen vinden zeggen ze. Na een jaar gesukkeld te hebben werd ik het beu en weer xp geinstalleerd en iedere keer als een driver was geinstalleerd kijken in log boek en ja hoor na het installeren van de vga kaart zie ik er allerlei x kruisjes staan met fout application error bij categorie geen en bij gebeurtenis 1000 en bij gebruiker n.v.t wat dit allemaal betekent heb ik echt geen notie van. volgens app.beheer is het een nvidia gforce 6200 en bij eigenschappen staat dat het correct werkt:( kan iemand me helpen hier en mij leren het op te lossen? Had dat probleen ook onder windows 7. Mijn pc is een pentium 4 en is 6 jaar oud. En excusses als ik dit op verkeerde plaats heb geplaats heb nog nooit op een forum gezeten dus weet niet hoe alles werkt bedankt bij voorbaat:(

als je windows 32bit heb kan je hier de nieuweste drivers downloaden
http://www.nvidia.com/object/winxp-260.99-whql-driver.html

deze is voor windows 64bit
http://www.nvidia.com/object/winxp64-260.99-whql-driver.html

mocht je een uitgebreidere versie hebben wil je dit dan melden :) hieronder zijn de versie,s
123pro.png

op de doos van de videokaart vind je jou versie :)

als je wil weten wat voor versie besturingsysteem je heb klik je met de rechtermuisknop op deze compter en dan eigenschappen daar staat het :)

Mod edit
Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je vraag wel verplaatst naar hardware--->videokaarten.

Mooi dat opgelost is.:thumb:

Laatst bewerkt:
door idd die driver te downloaden zoals gezegd en heb het geinstalleerd pc opgestart opnieuw en melding was weg. nogmaals heel erg bedankt want was echt ten einde raad had bijna een ander vga kaart gekocht weer:)Dat is probleem als je er weinig verstaand van heb. Alleen even nog deze vraag kan ik die zelfde driver gebruiken onder win 7 32bits? want die had ik er namelijk opstaan maar die melding kreeg ik ook onder xp dus ben echt geholpen:):)
groetjes
domoortje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan