Mijn gloednieuwe laptop hapert als een 10 jaar oude computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijntje1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Sinds 1 maand geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht.
Ik kocht mijn laptop om games erop te spelen en om op te werken.
Maar telkens als ik een game speel hapert het of loopt het vast.
Als mijn computer nu tien jaar oud was zou ik het nog begrijpen , maar die laptop kostte wel 1200 euro en is net nieuw!
Soms ga ik wel eens bij een andere vriend gamen en als we dan dezelfde game spelen hapert mijn laptop terwijl zijn laptop (die een jaar oud is en slechter) gewoon lekker loopt.
Ik hoop dit iemand me kan helpen , want ik heb al bij taakbeheer naar hoge bestanden gekeken en uitgezet en al een paar antivirus en antispyware scans gedaan.
Naast dat mijn laptop hapert op games duurt een windowsupdate ook heel lang.
Zoweer had ik laatst een update van 700 mb en die duurde 6 uur lang!
Of als een update moest configuren voordat de laptop afsluit duurde dat ook nog 3 uur.
Ik heb dringend heb nodig, want dit is absurd.

Proccesor HP HDX16 Notebook:

Intel core 2 duo

Snelheid: 2.00 Ghz

RAM: 4,00 GB

Videokaart: Nvidia Geforce GT 130M , videoram 2.7GB

500GB vrije ruimte

Ja dat was ik ook wel van plan, maar daarom vraag ik het eerst of iemand me nog kan helpen, want terug brengen is altijd wel de makkelijkste oplossing.

ik denk niet de het aan de software ligt maar aan de hardware en daarom kan je hem het best gewoon terug brengen

Heb je al eens een recover gedaan. Wie weet wat je in maand hebt binnengeslurpt van het wereldwijde web.
Spel opnieuw installeren, indien niet naar behoren, terug naar de winkel.
Houdt wel in je achterhoofd, dat een laptop in principe niet is gebouwd om te gamen.

Ik heb de oplossing al gevonden!
Het blijkt dat me laptop hapert door een of ander programma als ik opstart daarom heb ik bij msconfig.exe alle programma's unchecked en opnieuw opgestart.
Toen heb ik het spel gewoon kunnen spelen zonder haperen!
Nu ben ik aan het uitzoeken welke programma dat is , maar ik heb nu geen hulp meer nodig.

Topic gesloten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan