Mijn grafisch kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmel789

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Beste mensen,

Ik heb bij mn oom een Nvidea 9800GT geplaatst van MSI. deze grafische kaart krijgt geen beeld.

Ik heb ook al eens de kaarten gewisseld met mijn PC maar de kaart werkt gewoon in mijn PC. De kaart is er gewoon bij geklikt en VGA op MOBO werkt gewoon.

Iemand een idee?:)

Welke voeding (Merk + wattage) heeft de pc van je oom? Heb je bij hem de 2x 4 (of 6) PCI aansluiting vanuit de voeding wel aangesloten?

Hoi

De kaart heeft geen extra voeding nodig. de voeding is 430 wat en volgens de doos is dat voldoede.

groetjes mij:)

Een 9800gt heeft bij mijn weten stroom nodig.
Welk merk is en type is het precies.

De cmos chip eruit halen is niet aan te bevelen.
Je bedoelt w.s. de batterij.
Ook in dat geval kun je eerst beter in de bios kijken of er een optie is om de onboard uit te schakelen (gaat meestal automatisch)
Resetten kan altijd nog en wist mogelijk belangrijke andere instellingen.

mvg Leo

Nee de grafischekaart heeft zeker weet geen extra stroom nodig. deze kaart heb ik gisteren ook nog in een andere PC ingebouwd (hele nieuwe PC samen gesteld en werkt alles) ook heb ik deze kaart bij mn broertjes PC en die PC van mn vriendin ingebouwd

Sla me dood dat zou ik moeten kijken. Ben nu namelijk op stage niet thuis.

Sla me dood dat zou ik moeten kijken. Ben nu namelijk op stage niet thuis.

Is wel heel belangrijk hoor.

B.v. een 400W voeding van een goed A-merk is beter, sterker en stabieler dan een 550W voeding van een slechts merk als b.v. Sweex, Trust, X-Gear, HTC enz.

Is wel heel belangrijk hoor.

B.v. een 400W voeding van een goed A-merk is beter, sterker en stabieler dan een 550W voeding van een slechts merk als b.v. Sweex, Trust, X-Gear, HTC enz.

Ok ik zal mijn eigen voeding anders eens inbouwen kijken of dit veranderd. dit was wel een standaard voeding wat bij de kast zat.

Ik bedenk me net mn broertje heeft dezelfde voeding met dezelfde kaart. en werkt wel alles ik denk dan niet dat t aan de voeding ligt

ik heb een vraagje. het geheugen op de grafische kaart is 1gb het intern geheugen is volgens mij ook 1GB kan dat een probleempje zijn

Ik denk toch echt nog steeds aan de voeding....

Dat dezelfde voeding in een andere pc wel werkt, zegt niets als daar ook andere hardware inzit.

Zou het toch eens proberen om die voeding om te zetten

Ik denk toch echt nog steeds aan de voeding....

Dat dezelfde voeding in een andere pc wel werkt, zegt niets als daar ook andere hardware inzit.

Zou het toch eens proberen om die voeding om te zetten

Het probleem is gevonden :P het is niet de voeding :P maar het is een conflict tussen kaart en moederbord..... wat precies weet ik ook niet. een MSI 9800GT werkt niet en een van een andermerk dezelfde kaart wel.

Probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan