mijn hotmail adres geblokkeerd ik wil hem wel graag terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

danarcki

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
vanmorgen ineens me hotmailaccount geblokkeerd
en de code die die nodig heeft om hem terug te claimen stuurt die gewoon naar het geblokkeerde adres ook lekker handig
en al wil je de vraag op het hotmail forum stellen moet je ingelogd zijn wat dus niet gaan

dit is het bericht als ik wil gaan inloggen

========================================================================================

Dit account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?

Het kan zijn dat het account door iemand anders is gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?

Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.

De accountinstellingen zijn opgeschoond

Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

=======================================================================================

hier zie je wat voorbeelden van oplossingen maar werkt niet echt:
http://pc-en-internet.infonu.nl/com...l-account-geblokkeerdgehackt-wat-te-doen.html

Laatst bewerkt:
Wat moet er gedaan worden?

Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
Dit al gedaan, voor zover ik weet, kun je dan een ander adres opgeven, als Microsoft overtuigd is, dat het jou mailbox is en het wachtwoord reset.

dat werkt niet omdat je dan ingelogd moet zijn om een 2e adres op te geven, en via internet explorer met windows live essentials kan je aangeven inloggen vanaf vertrouwde computer maar dan kom je ook niet verder

Laatst bewerkt door een moderator:
Andere plek waar (ongeveer) dezelfde vraag is gesteld: hier

Tijs.

volgens mij ligt deze anders mijn mailadres is geblokkeerd en kan het niet meer terug claimen

Laatst bewerkt door een moderator:
Is wat mij betreft wél vergelijkbaar: Je account wordt/werd door anderen gebruikt om spam te versturen, en nu kun je er niet meer bij.
Ik zou dus eerst gaan kijken of je het account gedeblokkeerd kunt krijgen (zie mijn tweede posting in de gelinkte discussiedraad).

Tijs.

Is wat mij betreft wél vergelijkbaar: Je account wordt/werd door anderen gebruikt om spam te versturen, en nu kun je er niet meer bij.
Ik zou dus eerst gaan kijken of je het account gedeblokkeerd kunt krijgen (zie mijn tweede posting in de gelinkte discussiedraad).

Tijs.

oja ik heb dat ene gedaan van http://www.pepermunt.net/e-mail/hotmail-gehackt-account-terugvragen.html de 2e stap contact met helpdesk ofzo ben benieuwd want ik weet niet meer goed of allemaal wel klopt je mappen opgeven laatste mailtjes enzo laat het jullie wel weten bedankt voor je hulp Tijs

Tijs.

het is gelukt echt super bedankt Tijs is het jou ook gelukt uiteindelijk toen je account terug te krijgen?

:) Stel je voor dat alle problemen waar ik bij help ook zelf zou hebben (gehad)... Nee, mijn Hotmail account is nooit misbruikt of gehackt. :)

Ik ben blij dat het je gelukt is. Ik neem aan dat je daarna meteen je wachtwoord en geheime vraag hebt aangepast etc.

Graag nog je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Laatst bewerkt:
volgen mij is mijn hotmail gehackt< ik krijg Geen kans om mijn wachtwoord te kunnen veranderen

Zodra ik iets opent van hotmail.msn,windows live, Komt er een soort pop, die steeds achter elkaar komt En mij vragen om wachwoord te veranderen.

zelf als ik het de melding wil stoppen om NIEUW ww in tevullen, krijg ik de kans niet!!!

ik heb virsuscanner, malware programa Resultaat 0

ik probeer mijn hotmail via Ebuddy Emessenger binnen te gaan NIKS help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan