Mijn Hotmail is geblokkeerd nadat ik meerdere mails tegelijk wilde versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjeeltje100

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
5
Mijn Hotmail is geblokkeerd na het verzenden van een groepsbericht....Nu kan ik deze niet laten opheffen omdat Ben mijn mobiele provider is en deze niet word ondersteund door Windows Live....

Aangezien zaterdag de herdenking is van mijn zoon, wil ik iedereen nog even inlichten per mail....

Hoe krijg ik de blokkade er zo snel mogelijk af? Het gaat om bijna 600 mails die ik moet versturen naar vrienden en vriendinnen van mijn zoon maar 30 is blijkbaar al teveel....

mvg, Sjeeltje....
 
Had je je account aanmaking we bevestigd. Je kan namelijk als je je e-mail adres NIET hebt bevestigt maar een beperkte hoeveelheid mails sturen per dag. Hoe je die beveiliging eraf krijgt? Geen idee misschien toch even een alternatief adres maken, en anders snel contact opnemen met het windows live mail team!
 
Die had ik idd bevestigd alleen krijg ik nu die blokkade er niet meer vanaf....

Hoe kan ik met het Windows Live Team in contact komen? Zijn die per mail bereikbaar of via een site?

En wat heeft het voor nu om een alternatief emailadres te nemen? Dan heb ik toch meteen weer hetzelfde probleem zodra ik een groepsmail stuur, denk dus niet dat ik daar heel veel verder mee kom....

Jammer dat je me niet verder kan helpen, maar toch bedankt voor je snelle reaktie!

Groetjes, Sjeeltje....
 
Laatst bewerkt:
600 Personen is ook wel erg veel maarja. Het spijt me erg, na een lange zoekactie heb ik toch geen contact adres van het hotmail team kunnen vinden. Misschien kan u een mail sturen vanaf het account van uw man of vrouw?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan