Mijn hotmail verstuurd emailtjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sEiha

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
22
Hallo,

ik zit met een groot probleem, mijn hotmail verstuurd emailtjes over dat ik een iphone op een of andere site heb besteld naar mijn contactpersonen toe, ik krijg ook eens in de paar dagen een stuk of 30 mailtjes van Postmaster@mail.hotmail.com met Delivery Status (Failure) of Delivery Status (Delay)

nou staat er in een willekeurig mailtje het volgende:

Delivery Status Notification (Delay)‏
Van: postmaster@mail.hotmail.com
Verzonden: maandag 10 mei 2010 4:48:09
Aan: walterjohnbos@hotmail.com
2 bijlagen | Download alle bijlagen (2,6 kB)
ATT00001 (0,3 kB), FWHello.mht (2,3 kB)


This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. iboya@enka.speedxs.nl


--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: walterjohnbos@hotmail.com
To: freekshuttle@hotmail.com
Subject: FW:Hello
Date: Sun, 9 May 2010 16:47:53 +0000









Hey,good news!
I ordered one Apple iPhone 3GS 16GB Unlocked Quad Band Touch Cell Phone from this website www.showeezone.com
one weeks ago, today I've got it . Amazing,beyond my
imagination, it's genuine and as good as expected,but much cheaper. I'm pleased to share
this good news with you! May all goes well for you.
P






Het grote probleem is, dat dit mailtje ook naar mijn baas etc. word gestuurd en hier reageren zij niet zo blij mee,
WAT MOET IK DOEN?:confused:
 
het eerste wat je moet doen is je wachtwoord veranderen. (waarom? ze moeten inloggen voordat ze kunnen versturen (meestal) )
neem dan wel een sterk wachtwoord (moeilijk) met tekens,cijfers,hoofdletters,kleine letters door elkaar.
verder kan je je de contact personen eens opschonen.mensen die je niet kent verwijderen, mensen die je mailtjes sture die je niet kent blokken.
ook kan dit het werk zijn van malware/spyware. scan je pc met malwarebytes :http://www.malwarebytes.org/ (de free versie en eerst updaten voor scannen)
laat je virusscan ook eens scannen.
verwijder je browser geschiedenis.
zorg ervoor dat als je inlogt op hotmail.com dat je altijd de hokjes uitvinkt voor onthoud mij+wachtwoord opslaan. zo kunnen anderen niet zo gemakkelijk achter je email adress komen.

hopelijk helpt dit u.

succes:thumb:
 
Ok ik ga het proberen met malwarebytes, mijn wachtwoord is al niet makkelijk te raden en meestal log ik ook niet automatisch in. Als Malware iets vind lost die het dan zelf ook op?
 
ehm volgens mij wel en anders staat er wel verwijderen ofzo bij. lang geleden dat ik het heb gebruikt dus precies weten doe ik het niet. misschien dat iemand anders dat wel weet
 
Ok nou dan zie ik het wel wat die ermee doet, ik ga nu eten en ik laat hem even scannen alvast bedankt ;)
 
ook is het handig om je onderschrift even te checken in hotmail.

zo heb ik tijden lang spam als onderschrift gehad bij elk mailtje wat ik verstuurde :)
 
het is toch wel handig om je wachtwoord te veranderen.
jammer genoeg komt dit heel vaak voor kijk hier maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365128
verder je geheime vraag (of zo iets veranderen)
EN VUL OP GEEN EEN SITE JE MAIL ADRES +WACHTWOORD IN( BIJVOORBEELD BIJ SITES VAN JE HEBT EEN NOKIA N97 GEWONNEN KLIK HIER OM JE PRIJS OP TE HALEN EN DAN MOET JE E-MAIL ADRES +WACHTWOORD INGEVEN NIET DOEN DUS!!!)
EN VUL JE MAIL ALLEEN IN OP SITES DIE JE VERTROUWT! ZET JE MAIL ADRES BIJVOORBEELD OOK NIET OP JE HYVES PAGINA!
deze dingen kunnen je ook al helpen.

succes:thumb:
 
Malware vond 7 infecties en die heeft die in succesfully deleted, dus we wachten nu maar af of het gefixt is. Heel erg bedankt ;)!
 
Ik zeg het nog maar een keer als tip verander je wachtwoord!!!
Dit is meestal de oplossing die werkt dus misschien nu ook.
We horen het wel als het opgelost is of juist niet.

succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan