Mijn initialen rechtsboven van pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

rainai

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo iedereen,

Ik gebruikte de zoekfunctie, maar kon op m'n vraag de juiste antwoord niet vinden.
Dus dit manier dan maar.
Ik probeer m'n initialen ( met WordArt) op de rechtsboven van m'n word opplakken en vaststellen.
Maar elke keer als ik nieuwe text typ, schuift m'n initialen steeds naar beneden mee.
Hoe krijg ik het vaststellen?

Alstublieft!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Menu: Bestand > Paginaindeling
Op een van de tabbladen een vinkje plaatsen bij 'Eerste pagina afwijkend'

Nu:

Menu: Beeld > Koptekst en voettekst.
En je plaats je initialen in de koptekst van de eerste pagina, waarin je een tabel maakt met vier kolommen, één rij en zónder lijnen.
De initialen plaats je uiteraard in de meest rechtse cel, eventueel rechts uitgelijnd.
Je kunt er ook voor kiezen om géén tabel te maken en je wordart-object rechts uit te lijnen in de koptekst.

Hoi,

Menu: Bestand > Paginaindeling
Op een van de tabbladen een vinkje plaatsen bij 'Eerste pagina afwijkend'

Nu:

Menu: Beeld > Koptekst en voettekst.
En je plaats je initialen in de koptekst van de eerste pagina, waarin je een tabel maakt met vier kolommen, één rij en zónder lijnen.
De initialen plaats je uiteraard in de meest rechtse cel, eventueel rechts uitgelijnd.
Je kunt er ook voor kiezen om géén tabel te maken en je wordart-object rechts uit te lijnen in de koptekst.

Tjee, dat lukt!

Ik gebruik m'n initialen ook als m'n logo.
Als ik de mail met zo'n word-pagina stuur, hoe kan ik dan voorkomen dat iedereen m'n initialen aankomen...Kan het beveiligd?
Uw tip, alstublieft. Alvast bedankt!!!!

Tjee, dat lukt!

Ik gebruik m'n initialen ook als m'n logo.
Als ik de mail met zo'n word-pagina stuur, hoe kan ik dan voorkomen dat iedereen m'n initialen aankomen...Kan het beveiligd?
Uw tip, alstublieft. Alvast bedankt!!!!

Niemand? ?:(?

Hallo,

Om te voorkomen dat ze word pagina kunnen wijzigen zet je de pagina om naar pdf.
Zo kan bijna niemand je pagina veranderen.

Hallo,

Om te voorkomen dat ze word pagina kunnen wijzigen zet je de pagina om naar pdf.
Zo kan bijna niemand je pagina veranderen.

Ok, ik zoek in dat forum meer info over pdf, hoe ik dat kan omzetten...

Moeten is ook een groot woord:D
Maar met dat programma kun je word documenten omzetten naar pdf bestanden.

Moeten is ook een groot woord:D
Maar met dat programma kun je word documenten omzetten naar pdf bestanden.

Haha, dan bedoelde ik: hoef ipv moet.
Ik heb bij dit site geprobeerd te downloaden, maar lukte me niet. Ook dat ik niet in engels kan lezen. :o
Misschien deed ik het verkeerd. Hoe moet ik dat in volgorde doen?

Haha, dan bedoelde ik: hoef ipv moet.
Ik heb bij dit site geprobeerd te downloaden, maar lukte me niet. Ook dat ik niet in engels kan lezen. :o
Misschien deed ik het verkeerd. Hoe moet ik dat in volgorde doen?

Gelukt!! Het downloaden lukt, maar dit keer bij http://www.zdnet.nl
Nu ga ik opzoeken, hoe het werkt met de PDFcreator en hoe ik de bedrijflogo op een pagina kan beveiligen/vergrendelen.

Tips? Dat lees ik graag! Alvast bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan