Haaikneuter
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 dec 2004
Ik heb een Lenovo desktop Thinkcentre M92P 4x5 TWR met W7 pro, 64 bits op SSD van 128Gb. Processor is i7-3770 3,4 Ghz. Intern geheugen 8 Gb.
Op het moederkaart zit een interne videokaart, volgens apparaatbeheer zou dat een Intel(R) HD Graphics 4000 moeten zijn.
Hoe wet ik nou of de videokaart in combinatie met processor, W7 en intern geheugen genoeg is om een video bewerkings programma te draaien zonder al te veel problemen?
Als ik kijk bijvoorbeeld naar Pinnacle 18 of 19 dan staat daar bijvoorbeeld dit:
DirectX 9 (or higher) graphics device with Pixel Shader 3.0 support like:
- NVIDIA GeForce 6 series or higher (CUDA enabled required for CUDA support)
- ATI X1000 series or higher
- Intel GMA X3000 series or higher
Hoe weet ik dat mijn desktop daaraan voldoet? Door een probeerversie te installeren?
Of is de Pc of videokaart bij voorbaat al wel of helemaal niet geschikt?
Alvast bedankt.
Op het moederkaart zit een interne videokaart, volgens apparaatbeheer zou dat een Intel(R) HD Graphics 4000 moeten zijn.
Hoe wet ik nou of de videokaart in combinatie met processor, W7 en intern geheugen genoeg is om een video bewerkings programma te draaien zonder al te veel problemen?
Als ik kijk bijvoorbeeld naar Pinnacle 18 of 19 dan staat daar bijvoorbeeld dit:
DirectX 9 (or higher) graphics device with Pixel Shader 3.0 support like:
- NVIDIA GeForce 6 series or higher (CUDA enabled required for CUDA support)
- ATI X1000 series or higher
- Intel GMA X3000 series or higher
Hoe weet ik dat mijn desktop daaraan voldoet? Door een probeerversie te installeren?
Of is de Pc of videokaart bij voorbaat al wel of helemaal niet geschikt?
Alvast bedankt.