Mijn internet doet onwijs raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

lilReal

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2010
Hallo jongens,

ik ben sinds vandaag nieuwe hiero dus wou ik vragen of jullie me meschien konde helpen met mijn
probleem.

ik heb sinds december 2009 een nieuwe computer gekocht omdat me oude computer te traag werd.
Ik heb de volgende dingen in mijn computer:

- Grafische kaart: Gforce 9800 GTX+
- Besturings programma: Vista home premium
- Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad Q9950 @ 2,83 GHz 2,83 GHz
- internet kaart: Wireless-N PCI Adapter with Dual-Band

Ik heb een voorbeeldje voor jullie wat mijn probleem nu is
[smallIMG]http://i48.tinypic.com/zjxaxg.jpg[/smallIMG]

Als ik lekker aan het spelen ben met elk spel (maakt niet uit welk spel) krijg ik dit in beeld
dan ben ik lekker aan het spelen voor 1 t/m 2 minutjes en dan krijg ik dit in beeld voor 5 t/m 8 seconden
en dan vliegt alles in de lucht en dan staan de andere mensen op het spel opeens heel ergens anders.

Er staan in mijn huis 4 computers die staan allemaal aangesloten op een profider en ik ben de enigste met dit probleem.

ik heb al een nieuwe internet kaart aangeschaft om te kijken of dat het verholp maar zonder succes.
Ik wou daarom aan jullie vragen of jullie me kunnen helpen, of wat ik eventueel moet aanschaffen of vernieuwen.

alvast heel erg bedankt voor jullie hulp,

greetzz,, lilReal

Laatst bewerkt:
Wat je ervaart noemen ze ook wel eens: "lag" .. Oftwel, jouw internet verbinding is op zich prima, echter op dat moment dat je het ervaart is de verbinding richting de server waar het spel op draait niet optimaal ..

Ook is het moment van de dag heel erg bepalend met zulke dingen, savonds veel mensen achter de PC, dan is de boel zo wie zo een stuk trager dan om laten we zeggen 9 uur smorgens ;)

Dus, zou zo zeggen probeer eens een andere game server als dat mogelijk is :)

Maar ik speel op legalen spellen geen private servers en ik heb het de hele dag door.
Ken jij me meschien uitleggen hoe ik dan op een andere game server kan spelen.

Want het raren is nog wel dat me 2 broers soms precies op het zelfde moment het zelfde spel spelen als ik en hun er geen last van hebben en ik wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan