Mijn internet loopt steeds vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lesane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
4
Sinds een week heb ik een aantal problemen met mijn internet.

Als ik bv. op't pijltje rechts vanachter in de adresbalk duw, dan loopt ie vast. Ik krijg dan steevast het zandlopertje en moet die internetpagina afsluiten. Ik krijg dan de melding dat dit programma niet reageert en ze vragen of ik een verzendrapport wil versturen.

Als ik in de adresbalk een website wil invullen en ik vul de volledige naam in, zonder naar beneden te scrollen - ik bedoel dat mijn pc de verschillende mogelijkheden zegt, maar ik kies er geen - dan wil hij niet verder gaan. Dan moet ik opnieuw bv. www.st invullen om dan naar beneden te scrollen en dan gaat ie wel naar de website.

Tenslotte heb ik problemen, sinds vandaag met MSN messenger. Als ik bv. op die envelop voor mjn hotmail te kunnen openen duw, gebeurt er niks. Wil ik bv. iemand zijn/haar profiel bekijken die in mijn adresboek staat, wil dat ook niet lukken.

Dit heeft toch niet te maken dat mijn licentie voor Norton anti virus sinds vorige week verlopen is?

alvast bedankt voor de hulp...
 
Doe eens een online virus scan:
Online Scan met HouseCall:
  • Ga naar deze pagina.
  • Vink het vakje aan voor "Yes, I accept the terms of use"
  • Klik op Launching Housecall
  • Je hebt nu de keuze om voor een op Java gebaseerde kernel te installeren of een ActiveX (Browser Plug-in). In Internet Explorer heb je deze keuze, in FireFox kan je enkel de Java Kernel kiezen. Kies de Browser Plugin (deze vereist geen Java, want Java is niet overal geinstalleerd)
  • Klik op Starting HouseCall:
    housecall_choose.gif
  • Geef toestemming om het ActiveX-elemt te installeren.
  • Je krijgt de keuze om heel de computer of enkel sommige mappen te scannen, kies voor Scan complete computer for malware, grayware and vulnerabilities en klik op next.
    housecall_choose_virusscan.gif
  • De scanner gaat nu updaten en scannen. Eventjes geduld dus. Ondertussen krijg je wat reclame voor hun virusscanner in beeld... daar kan je niet rond. Het kan zijn dat de virusscan een hele tijd gaat duren. Wacht de resultaten af en verwijder eventuele gevonden items.

Verder moet je eens even CCleaner draaien.
Bezoek deze pagina en klik rechtsboven op "Download Latest Version". Installeer Ccleaner maar zorg dat je tijdens de installatie het vinkje voor de Yahoo Toolbar weghaalt.
cleaneryahoo6ta.jpg


Doe vervolgens stappen A en B van deze handleiding.

Onlangs iets geïnstalleerd op je pc?

James :)
 
Ik heb 't eens geprobeerd, maar hij liep weer vast. Ik denk niet dat ik iets speciaals geïnstalleerd heb. (P.S. jullie zijn wel snel...)
 
De online virusscan is mislukt, maar heb je het CCleaner-gedeelte gedaan?

James :)
 
James007 zei:
De online virusscan is mislukt, maar heb je het CCleaner-gedeelte gedaan?

James :)


Dat heb ik zonet gedaan, de virusscan was ondertussen ook gelukt. had 't opnieuw geprobeerd. Nu loopt ie niet meer vast als ik op de pijl duw, maar ik krijg geen keuzemogelijkheden meer. Heeft ie nu alles uit mijn geheugen gewist?

Alvst bedankt, Lesane :confused:
 
Ja, dus je zal je linkjes even terug moeten hertypen vrees ik. Je favorieten zijn er natuurlijk wel nog. Je kan het beter zo oplossen dan een lijst die je niet open krijgt.

Misschien moet je ook wat meer gebruik maken van favorieten in plaats van alles in dat lijstje te zoeken. Dat verhindert het vastlopen ook wel.

James :)
 
Alles is opgelost. Van harte bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan