mijn internet valt weg tijdens game's

• Onderwerp starter Onderwerp starter tubje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tubje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
heey,
ik heb een draadloze internet verbinding
en hij doet het gewoon goed... ik kan bijvoorbeeld uuren msnen.
en als ik call of duty of een anders spel op start valt mijn internet er naar een minuutje of 3 uit... dan moet ik de compter op stand by zetten en weer aan en dan maakt hij opnieuw verbinding..
dit is zwaar iri!

weet iemand hoe ik dit kan oplossen of verhelpen ! ?

Vraag jezelf eens af of er (vanuit jouw pc of vanuit andere pc's in je huis die dezelfde internet-verbinding gebruiken) misschien veel verbindingen met Internet worden gemaakt.

Vooral van die download-programma's als BitTorrent, uTorrent, etc. hebben er een handje van veel verbindingen op te (blijven) zetten, en daarmee misschien je internet-router te zwaar belasten.

Als jij de enige bent die op dat moment Internet gebruikt en je hebt niet (tegelijkertijd) programma's zoals boven genoemd gebruikt en het gebeurt tóch, dan zou je eens kunnen gaan kijken of er een nieuwere/beter driver is voor je (bedrade of draadloze) netwerkkaart.

Succes,

Tijs.

Vraag jezelf eens af of er (vanuit jouw pc of vanuit andere pc's in je huis die dezelfde internet-verbinding gebruiken) misschien veel verbindingen met Internet worden gemaakt.

Vooral van die download-programma's als BitTorrent, uTorrent, etc. hebben er een handje van veel verbindingen op te (blijven) zetten, en daarmee misschien je internet-router te zwaar belasten.

Als jij de enige bent die op dat moment Internet gebruikt en je hebt niet (tegelijkertijd) programma's zoals boven genoemd gebruikt en het gebeurt tóch, dan zou je eens kunnen gaan kijken of er een nieuwere/beter driver is voor je (bedrade of draadloze) netwerkkaart.

Succes,

Tijs.

hey thijs
bedankt voor je reactie..
we hebben beneden nog een comptere
maar die heefd er niets mee te maken
we zitten wel op de zelvde interent verbinding
maar als de pc beneden neit aan staat krijg ik deze fout nog
ook heb ik die zwaare download programmas uit staan
ik heb zelfs tijdens het gamen alle andere programmas op de compter uit staan
dus ik vind het heel gek....
alvast bdnkt

Dan geldt dus mijn laatste advies: "kijken of er een nieuwere/beter driver is voor je (bedrade of draadloze) netwerkkaart."
Hiervoor kijk je bij de fabrikant van je pc, als die niets heeft bij de fabrikant van je moederbord (als het een verbinding is die gebruikt maakt van ingebouwde component) en als laatste kans bij de maker van de netwerkcomponent zelf.

Ben je helemaal bij met drivers, en tóch blijft het probleem, dan kun je ook gaan kijken of er een zgn. firmware update is voor je netwerkcomponent. Is die er niet, of levert dat niets op, dan kan er ook nog een firmware update voor je (draadloze) router zijn die je verder helpt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan