mijn internet verbinding zo traag als..

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Mijn internetverbinding is zo traag als een strijkbout!!

Sinds paar dagen kom ik het www bijna niet meer op!
Kan mijn avg anti virus dus helaas niet meer binnenhalen (contact met site lukt wel maar iets binnenhalen helaas niet) Krijg wel melding dat avg iets gevonden heeft en verandert heeft (bestand) c:\windows\system32\user32.dll

Result "change"
Status "Changed"

Geldt ook voor andere gratis anti virus sites (norton/Mc C etc) Binnenhalen voor gratis system virus check Vergeet het maar...

Heb mijn Sweex Broudband Router los gekoppeld, chello kabel internet direct in mijn pc gezet, Helaas krijg dan geen standaart gateway(kan ip adres niet vernieuwen) en krijg zo wie zo geen verbinding met die router etc. Kortom één en al drama!!

Met router kan ik wel op het www. maar langzaam zo langzaam en erg frustrerend.

Sinds 2 maanden "het nieuwe Eurodocsis(motorola) kabelmodem van upc/chello moeten instaleren en sinds dien diverse keren problemen met internet, komen op www gehad?

Wie heeft er een oplossing, tip/idee om deze computerleek weer vlot te trekken!!

Stekker van modem heb ik er al diverse keren eruit gehaald. 1 minuut, 5 minuten 1 uurtje tot 1 nachtje. In standby gezet etc etc. Snap er niets van. Ik weet niet of ze bij chello met allerlei werkzaamheden bezig zijn in 01o gebied ???

Probeer het volgende eens:

Zonder Router:

*START
*UITVOEREN
*TYPE: ipconfig /flushdns

Vervolgens:

*START
*UITVOEREN
*TYPE: ipconfig /release

Vervolgens:

*START
*UITVOEREN