Mijn internetverbinding valt geregeld weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ik zal daar eens op letten.
Overigens het zal eerst moeten beginnen met goed te werken :confused: :confused:

Hoe ligt het probleem nu eigenlijk bij de topicstarter want die lees ik hier niet meer.

En jij - tussentijds - iig bedankt voor al het meedenken tot nu toe :thumb:

he nog een misschien domme op merking maar kan het er aan liggen dat er een soort begrenzing om me netwerk kaart zit.

ik heb een Sagem usb dongle wel relaxed maar als je bij netwerkverbindingen kijk zie je van die getallen staan van verzonden en ontvangen pakketen.

en meestal als die nog maar net of tegen het randje van de 1.000.000.000 verzonden pakketen zit klapt hij er uit de ontvangen pakketjes maken niet uit.

maar ok zo iets vaag als er niks aanstaat van internet of whatever en ik kijk bij taakbeheer bij netwerk zie ik 0% staan maar kijk ik dan weer bij netwerkverbindingen en dan status dan blijft verzonden pakketen door tellen terwijl ontvangen wel gewoon stil staat.

weet haast zeker dat het geen virus of programmatje op de achtergrond is.

heeft dit alles iets met mijn probleem te maken.

Klopt!
Het is geen virus, noch een trojaans paard of tracking cookie.
Wat het wel is weet ik nog altijd niet en ik heb er ook nog altijd last van.
Wie weet raad?

Sinds 36 uur werkt de verbinding weer naar behoren.
Blijkbaar was het toch iets dat bij de server lag.
Wat mij betreft kan deze draad dicht.

Ik sluit de vraag ook. Mijn probleem is ook van de ene op de andere dag opgelost. Ik denk idd dat het een probleem van Chello was. Het gekke is alleen dat ik hier wel 4X over heb gebeld, maar zij konden niets vreemds vinden. Maar wel gek dat het probleem net zo plotseling is verdwenen als dat het is gekomen

In elk geval wil ik eenieder bedanken voor het meedenken!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan