Mijn ipad wil niet meer opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
In juli 2013 heb ik een iPad mini 16 gb gewonnen, maar hij doet het niet meer.

Gisteravond was ik lekker een spelletje aan het doen op mijn iPad, maar die viel elke keer uit. Ik wilde mijn iPad opnieuw opstarten. Dat lukte ook wel. Ik kreeg de melding dat IOS 8.1.3 gedownload kon worden en ik ging dat ook doen. Sinds die tijd alleen maar problemen. Hij ging vanzelf opnieuw opstarten (dat kan ik nog wel begrijpen, dat moet je met je computer ook doen als je iets installeert), maar nu heb ik een zwart scherm met een soort microfoonvorm, een pijl erboven en de logo van iTunes daar weer boven. Maar meer gebeurt er niet. Even later gaat die vanzelf weer uit. Ik snap er niets van.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Dank je wel voor de link. Ik heb mijn iPad proberen te resetten (hard reset), maar dat helpt niet. Wat nu?

Ik heb nog een vraag: kan ik mijn apps nog bekijken die op mijn iPad staan? Ik heb bepaalde apps met gegevens die ik nog wil intypen. Is dit mogelijk?

Ik zag bij apparaat status op de laptop dat het stuurprogramma niet is geïnstalleerd. Mijn iPad heeft het altijd gedaan als ik hem met de computer heb verbonden.

Laatst bewerkt:
Ik denk zomaar dat tijdens het updaten naar iOS 8.1.3 iets fout gegaan is, en dat je hem terug moet zetten naar fabrieksinstellingen (dan ben je dus alles kwijt).

Ik heb nog een vraag: kan ik mijn apps nog bekijken die op mijn iPad staan? Ik heb bepaalde apps met gegevens die ik nog wil intypen. Is dit mogelijk?
De apps kan je niet meer bekijken op je iPad, omdat hij niet meer opstart. Als je teruggaat naar fabrieksinstellingen, en als de iPad het daarna weer doet, dan kan je de betaalde apps gewoon weer gratis downloaden.

Om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen, doe je het volgende:

How to put iPad into Recovery Mode (ik hoop dat je een beetje Engels kan)

Succes :thumb:

Dat is het hem juist. Ik weet niet meer precies welke apps ik er op had staan.

En nee, mijn computerengels is niet zo goed. Ik kan me wel redden als ik in Engeland ben, maar ze moeten niet met ellenlange verhalen komen. Dan kan ik er niets meer van verstaan. Ik ga er vanmiddag wel even naar kijken. Moet zo nog even weg.

Het lijkt erop dat het eindelijk lukt. Er is een update op mijn iPad geïnstalleerd en ik zie nu eindelijk dat het streepje onder de apple logo gaat lopen. Ik wilde net vragen: duurt dat nog lang, maar dat hoef ik dus niet meer te weten. Je hoort nog wel of het gelukt is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan