Mijn koptelefoon doet het niet bij win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieene1234

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
7
Ik heb windows 7 nu een paar dagen geïnstalleerd en ik ben er erg blij mee.
Maar als ik mijn koptelefoon in mijn laptop stop dan hoor ik nog steeds geluid uit mijn laptop luidspreker, en niet uit mijn koptelefoon.Er s staat er wel dat mijn koptelefooon aangesloten is ( ik heb het ook geprobeerd met een andere koptelefoon)Mijn vraag was weet iemand hoe ik kan instellen hoe ik geluid krijg via mijn koptelefoon als hij aangesloten is.


Alvast Bedankt

Groetjes Danny :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je de stekker van de speakers verwisselen met de koptelefoon? opgelost zou ik zeggen
 
Ik heb een laptop en het is zo dat ik wil mijn luidspreker (ingebouwd) gebruiken maar af en toe ook mijn koptelfoon
 
"Normaal" gesproken zouden die ingebouwde luidsprekers zich automatisch moeten uitschakelen als je de hoofdtelefoon inplugt,maar het kan ook zijn dat je dit apart moet aangeven bij je ingebouwde geluidskaart.(apparaatbeheer?)
Het zou wel handig zijn als je aangeeft welk merk/type laptop je hebt,ik neem aan dat je ook een handleiding bij de laptop hebt?
 
Ik heb een Laptop Hp Compaq 615.
er hoort vista home basic op maar ik heb hem geupdate naar windows 7.
ik heb niet echt een handleiding er bij gekregen:eek:
 
Kijk ff hier bij HP let wel op welke bit-versie je hebt ik heb voor 32-bit gekozen.het vervelende is dat ik niet rechtstreeks pdf-formulieren/handleidingen kan downloaden bij HP maar wel installatie bestanden die dan weer op 't systeem worden gezet.Hier staan ook alle drivers en er is een help support/faq die ik verder niet heb doorgekeken omdat ik er nu geen tijd voor heb.Kan je zelf ook ff doen.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan