Mijn KPN

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Het lukt mij niet, als ik op de site van KPN ben, op "Mijn KPN" te komen. Het duurt zo lang dat ik de verbinding op gegeven moment verbreek. Ik heb dit gemeld via een mailtje aan KPN.

Mailt men terug dat, om mijn account te kunnen testen, zij o.a. mijn gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebben.

Tja, dan maak ik even pas op de plaats. Is het wel verstandig om dat te geven????????? E.e.a. kon trouwens ook telefonisch.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten Peter.

Zit er op die pagina misschien iets waardoor je firewall klierig gaat doen? Schakels eens de ads en activeX uit voor 1 minuut.

Ik zou ook even pas op de plaats maken :D
Eerst op een andere manier er achter zien te komen.

Aan de andere kant.......je kunt daarna wel direct je wachtwoord veranderen. Maar stel dat het een nep site is :D :D Nee, toch maar bellen ;) :D

Geplaatst door pvdm
Het lukt mij niet, als ik op de site van KPN ben, op "Mijn KPN" te komen. Het duurt zo lang dat ik de verbinding op gegeven moment verbreek. Ik heb dit gemeld via een mailtje aan KPN.

Mailt men terug dat, om mijn account te kunnen testen, zij o.a. mijn gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebben.

Tja, dan maak ik even pas op de plaats. Is het wel verstandig om dat te geven????????? E.e.a. kon trouwens ook telefonisch.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten Peter.

Ken je niet iemand anders die het even voor je kan proberen ? (daarna wachtwoord wijzigen)

Tenslotte maar gebeld met KPN. Die verbond mij door met mijn provider Het Net. Die verbond mij weer terug met KPN!!
Daar werd ik nog eens twee keer intern doorverbonden ...............!! Ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Tenslotte kreeg ik een mevrouw aan de lijn die mij wist te vertellen dat er veel klanten zijn die met Internet Explorer niet kunnen inloggen op "Mijn KPN". Men is aan het onderzoeken hoe dat komt. Samen met Microsoft nog wel!!
O, o geweldig.

Deze mevrouw gaf mij de tip Firefox te installeren en daarbij niet de instellingen van I.e. over te nemen. Daarmee zou het wel lukken. En ja hoor, ze heeft helemaal gelijk.

Net programma trouwens, ik denk dat ik I.e. maar ga verwijderen.

Zal I.e. niet verwijderen.

Bedankt voor jullie hulp en tot een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan