Mijn L R Voorpaneel 3.5 mm-plug werkt niet goed. Wat moet ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Sinds kort ben ik namelijk tegen een probleem aangelopen van mijn Geluid waar ik nog steeds niet de oplossing voor gevonden kan krijgen. Misschien heeft iemand goede tips om dit probleem zojuist te kunnen verhelpen?

Het probleem:
Ik heb een L R (GROEN) Voorpaneel 3.5 mm-plug. Deze staat gemarkeerd als "Niet aangesloten" maar dan zou hij het niet zoals behoren werken? Dit geval denk ik namelijk niet en ikzou graag de oplossing daarvan willen weten. Wat ik zojuist erop wil aansluiten zijn mijn speakers (Logitech® "Z Series" Speaker Systems - Z4 Black). Deze werkte altijd na behoren maar sinds kort dus niet meer.

Verdere informatie willen weten?
Stuur maar een reactie hieronder :)

Hopelijk lukt het om de oplossing te vinden!

Groeten,
Wesley

zitten de kabels in je computer wel goed aangesloten op je moederbord/geluidskaart.

Je device meld "niet aangesloten" en vervolgens meld je dat er geen probleem is, om af te sluiten met de mededeling dat je geen geluid uit je boxen krijgt. Ik raakte een beetje in de war.

Sluit eens een hoofdtelefoon aan en kijk of deze wel geluid geeft.

@Antwoord op dennisdennis12
Alle kabels zijn goed aangesloten op mijn moederbord/geluidskaart :)

@Antwoord RogerS
Ik heb hiervoor een hoofdtelefoon ook al geprobeerd maar hij blijft "Niet Aangesloten" aangeven

geluidsdriver eraf/rebooten/opnieuw installeren/rebooten al geprobeerd?
t kan ook aan de drivers liggen aangezien je zelf zegt dat de kabels wel zijn aangesloten.

Nog niet geprobeerd. Ik zal dit toe gaan passen :) Bedankt voor de tip!

Doen de aansluitingen aan de achterkant het wel? Zo ja, dan lijkt me niks met de driver aan de hand..
Je zou de interne kabel (van de achterzijde vh frontpaneel naar het MoBo) kunnen vervangen, en evt. ook het frontpaneel zelf.
Je hebt ook niet aan de achterkant een ander apparaat aangesloten, waardoor Windows de voorkant niet meer "ziet"?

De aansluitingen aan de achterkant doen het wel ja.
Ik heb aan de achterkant me headshet aanges loten en wilde ik aan me voorkant me boxen aansluiten. Dit werkte voorheen altijd prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan