Mijn laptop doet echt té vaag.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yooww
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yooww

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
oke. bij het begin beginnen denk ik maar..
Ik heb half september een xxodd laptop aangeschaft, goed merk dacht ik.. ding werkt(e) ook prima.
Tot... Vandaag :eek:

Vanmorgen, ik zoals altijd, sta iets te laat op..
Denk O ***.
Dus, ik kleed me snel aan, schuif me laptop in me laptop sleeve, doe m in me tas met voeding en n muis.. Ren met tas op me rug naar beneden om wat brood te pakken, zou me tas even van me rug af halen maar deze glijdt van me arm af.. Boem zij de tas met laptop erin..
Nouja okee geen probleem zou je zeggen.
was het ook niet, ik kwam op school en mn laptop doet het prima.. behalve misschien dat ik de ventilator iets lawaaieriger (is dat n woord?) vond als normaal.. verder niks bij gedacht..
Maar afijn, ik kom thuis. zet me laptop klaar
Zet hem aan.. hmm ja hij maakt idd veel lawaai.
Nouja oke kan gebeuren moet er maar eens naar kijken..
Dus ik spelletje spelen niet zoveel aan de hand
BEHALVE. in plaats van een normaal gesproken nette 60fps.
Zakt deze nu af en toe naar 10-15fps en stijgt dan weer naar 60fps.
Opvallend vond ik dat dit leek samen te hangen met het blazen van de ventilator (kan ook toeval zijn)
Nouja, even opnieuw opstarten misschien helpt dat...
Blablabla 2 seconden wachten.. wachtwoord invoeren.. wachtwoord fout? huh.. ok.
BOEM laptop uit.
WTF:|
dus ik nog een keer proberen.. 10x achter elkaar hetzelfde..
De 11e keer nog eens proberen.. deed ie het wel. Dus ik dacht al dat de schoolgoden op mij toekeken ofzo want ik moest eigenlijk aan school. Dus ik netjes aan me school werken.. dat gaat een halfuurtje goed..
Valt mn laptop weer spontaan uit..
Na nog een paar keer geprobeerd te hebben (kwam nu niet eens zover meer als het invoeren van mn wachtwoord).
Het opstarten maar opgegeven.. Afijn avondje msnen op de pc van mijn ouders.
Nu net weer geprobeerd op te starten.. Deed het weer niet..
Hmm alle kabeltjes even eruit halen.. en weer proberen!
en warempel hij deed het.
Maar nu zag ik dat mijn resolutie verandert was(naar hele lage instellingen), heb dat nu weer terug verandert en doet het ook gewoon. dus ik dacht eerst misschien ligt het aan de voeding.
Dus ik doe die stekker erin.. Begint ie idd weer verdacht te blazen. Maar hij is vooralsnog niet uitgevallen *klopt af*

Hij blaast nog wel een beetje zo raar..

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik denk zelf aan de voeding of mobo.. Dat er ergens iets stuk is..
Volgens mijn dealer moest ik maar contact op nemen met de helpdesk van xxodd.. Kan ik morgen pas doen maar misschien weet hier iemand iets waar het aan zou kunnen liggen..
Laat maar een berichtje achter ik lees het graag.. (ook als je meer info nodig hebt ofzo;))

Het steeds uitgaan, lage fps bij games, en het harde lawaai zou ik denken dat je meerdere ventilatoren hebt en er 1 kapot is (processor waarschijnlijk). Maar je kan idd het beste contact op nemen met de service desk inverband met garantie.

Hm, maar mijn laptop wordt niet warm.

En ik ben verzekerd dus daar maak ik me geen zorgen om.. + dat niemand hoeft te weten dat ie gevallen is ofcourse ;)

Als hij in de tas zat en geen beschadeging heeft kunnen zij niet bewijzen dat hij gevallen is. gewoon mankement:P

Aight.. bedankt voor t reageren maar het is gefixed..
Koelpasta op de processor bleek naar de ***** te zijn.. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan