Mijn laptop gaat niet meer standby bij het inklappen en de lampjes doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heyhow94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
3
Hallo,

Normaal gesproken gaat mijn laptop stand-by als ik hem dichtklap na een paar tellen. Nou doet hij dat niet meer. Ook sinds hij dit niet meer doet knippert het scherm af en toe. en dat verontrust mij een beetje. Plus doen ook sindsdien mijn lampjes onderaan de laptop het niet meer. 1 geeft aan dat mijn laptop aanstaat, en knippert wanneer hij stand-by is. De andere van de batterij, deze word oranje als hij bijna op is.

Ik heb eens een keer bij het energybeheer de slaapstand tijden aangepast. Sinds ik deze problemen heb gemerkt deze weer op de standaardinstellingen gezet. Ik ben bang dat sinds het aanpassen met deze instellingen iets fout is gegaan, want sindsdien begon het.

Ik heb een Lenovo G505s (Socket FT1) met windows 8.1.
(Mocht u meer specificaties nodig heb zal ik dit aanpassen).

Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden.

alvast bedankt!
 
Hey,

Zou je kunnen controleren op welke instellingen de computer staat als de laptop wordt gesloten?

Instructies:
U kunt Energiebeheer als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Energiebeheer.


2.Klik op de pagina Selecteer een energiebeheerschema op De schema-instellingen wijzigen voor het schema dat u wilt wijzigen.


3.Klik op de pagina Instellingen voor dit schema wijzigen op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.


4.Vouw op het tabblad Geavanceerde instellingenAan/uit-knoppen en deksel uit, vouw Actie voor sluiten van deksel uit, en geef op welke actie moet worden uitgevoerd als u op de aan/uit-knop drukt, zowel wanneer de draagbare computer op de accu werkt als wanneer deze op netstroom is aangesloten.


5.Klik op OK.

BRON:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/...hat-happens-when-you-close-your-mobile-pc-lid

Bedankt!
 
Alsnog bedankt voor het beantwoorden op mijn probleem. Alleen toen ik zojuist mijn laptop opstartte deed alles al weer normaal. lampjes deden het weer, geen scherm geflikker en de laptop gaat ook weer in slaapstand bij het dichtklappen. De laatste keer dat ik hiervoor mijn laptop opstartte was om mijn probleem hier op te plaatsen en heb verder niets met het energiebeheer gedaan. Ik heb dus geen flauw benul wat dan nu het exacte probleem was, maar dus toch bedankt voor de moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan