Mijn laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

xVxixcxtxoxrx

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Berichten
5
Hallo allemaal,

Ik heb zo'n groot probleem en ik weet echt niet wat ik ermee moet! Sinds vanachtond start mijn laptop (Sony Vaio VGN-NS31S) helemaal niet meer op. Begon gisteravond toen hij een windows update wilde instaleren maar dan moest ik mijn laptop opnieuw opstarten. Heb hem toen dicht gedaan en vanochtend gewoon weer geopend, dus nog niet opnieuw opgestart, en toen deed ie het gewoon nog. Daarna opnieuw laten opstarten (hij telde af, zoiets als: computer start opnieuw op over 15 min, 14.55, etc) terwijl ik ondertussen naar college ben geweest. Toen ik thuiskwam zei mijn roommate hier dat mijn laptop een blauw scherm had en dat een vriend van ons op de uitknop heeft gedrukt en hem daarna weer heeft aangezet en hij vervolgens niets meer deed! Nouja, hij gaat eerst naar een zwart scherm met in witte letter 'Vaio' en vervolgens naar een ander zwart scherm met een wit knipperend streepje. Ik kan hem volgens mij ook niet in veilige modus opstarten, want hoe vaak ik ook f8 druk hij blijft gewoon op z'n zwarte scherm met wit knipperend streepje staan.
Om het nog allemaal veel erger te maken zit ik hier in China en kan ik dus onmogelijk terug naar de winkel waar ik de laptop slechts zo'n 2 en een halve maand geleden heb gekocht. Bovendien is het heel erg belangrijk om een werkende laptop hier te hebben!
Ik hoop zo erg dat een van jullie me kan helpen! Alvast bedankt,

Victor

EDIT: Inmiddels gehoord dat op het blauwe scherm de volgende tekst stond:'Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM".
Misschien kunnen jullie daar wat mee!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan