mijn laptop te heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast055

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
goeie dag
ik voel altijd mij toetsenbord heel het worden
en ik heb de temperatuur gemeten

HD0 idle:40-45 graden applicatie:40-45
Temp1 idle:45 graden applicatie:80-100
Core0 idle 35 graden applicatie:80-90
Core1 idle 35 graden applicatie:80-90

packard bell easynote LJ65

groeten

Laatst bewerkt:
Je kan proberen met Speedfan de snelheid van de fans aan te passen zodat hij beter afkoelt.

Het is een laptop, dus die moeten heet kunnen worden, mijn laptop gaat richting 105 graden als ik een spel speel (A.V.A. of Crysis 2)
Maar idd misschien even Speedfan proberen en de fans aanpassen ;)

Suc6 met je vraag! :thumb:

Nu zie ik dat jij je fans niet kan aanpassen, wat voor processor heb je? AMD? Zoja, even AMD OverDrive downloaden en van daar even proberen om ze aan te passen.

EDIT: Ik zie dat je een Intel processor hebt, in dat geval AMD OverDrive NIET gebruiken, anders zul je een BSOD krijgen (Blue Screen Of Death)

Laatst bewerkt:
Het is een laptop, dus die moeten heet kunnen worden, mijn laptop gaat richting 105 graden als ik een spel speel (A.V.A. of Crysis 2)
Maar idd misschien even Speedfan proberen en de fans aanpassen ;)

Suc6 met je vraag! :thumb:

105 graden is niet goed ook al is het een laptop
je zou meer in de richting van 60 graden 70 max
105 graden is vragen om problemen

105 graden is niet goed ook al is het een laptop
je zou meer in de richting van 60 graden 70 max
105 graden is vragen om problemen

Ik heb het hier niet over een grote 15'' laptop he, we hebben het hier over mijn 11,6'' laptop met een Intel Core 2 Duo P8800 2.67Ghz. en het vraagt niet om problemen, en met 105 graden bedoelde ik Crysis 2, met heel wat achtergrond toepassingen =)

ik heb op internet gezocht
en dit zijn de reactie van andere:
[-] Minpunt(en)

dat je net zo goed een magnetron kan kopen hoeft toch niet bij iedereen te zijn
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Minpunt(en)

videokaart kun je na 10 minuten een ei op bakken, pc is al meerdere keren vanzelf uitgesprongen met een spelletje spelen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
leuk en aardig ding voor school werk, maar als je er daadwerkelijk op wilt gaan gamen dan draait de videokaart tot een graad of 90 omdat er geen koeler op zit ( bij 90 graden slaat hij af)

bij mij is die nog nooit uitgevallen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan