mijn laptop valt uit help mij aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxpatrickxx

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
:evil:ik heb een laptop maar als ik iets wil doen valt hij uit
wat is daar aan te doen
wie kan mij helpen
ik heb een tweede handse laptop met vista eerst ging alles goed en nu een maand later valt hij uit
als de laptop 3 a4 minuten aanstaat word het zwart en moet ik hem weer opnieuw opstarten
en ik kan vista er niet afgooien ik heb er geen cd of cd-rom van vista
ik denk dat het aan vista ligt
ook om dat mijn dvd speler geen cd kan lezen maar wel dvd
het is een packard bell easynote
model v1.081
pro intel (r) celeron (R) m processor 1.50Ghz 1.49Ghz
ram 447
type com 32-bits besturing

Laatst bewerkt:
En nu de rest van je informatie nog?

ik heb ongeveer 2 maanden geleden een tweede hansje gekocht de eerste maand
ging het goed er staat vista op en ik heb geem cd of cd-rom van vista en aan de
onderkant staat een xp oem nummer ik denk dat de laptop vista niet aan kan
na een minuut of 3 a 4 valt de laptop uit en moet ik hem weer opstarten en zo moet ik doorgaan tot ik gek word

Hoi !

Merk/type en systemspec's zouden handig zijn om hier wat zinnigs over te kunnen zeggen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Merk/type en systemspec's zouden handig zijn om hier wat zinnigs over te kunnen zeggen.

Greetz,

Harry.

het is een packard bell easynote
model v1.081
pro intel (r) celeron (R) m processor 1.50Ghz 1.49Ghz
ram 447
type com 32-bits besturing

Hoi !

Kan inderdaad Vista niet op draaien !

Welke versie heb je ?

Ik zou proberen 'n XP-versie te lenen van iemand, dus dezelfde versie als op de XP sticker staat, en dan met die key XP installeren.

En daarmee wordt het nog geen snelheidsmonster.

Vista repareren (Basic-versie !) is een andere optie, maar gezien het feit dat je ook de Vista-DVD niet hebt ben ik bang dat aktivatie niet gaat lukken.

Greetz,

Harry.

er staat nu vista ultimate en ik heb een xp cd maar ik krijg vista er niet af ik snap niet hoe ik de harde schijf leeg moet krijgen om xp er op te zetten
en xp er op zetten lukt wel

Hoi !~

Je moet eerst in het bios je CD/DVD-speler als eerste in de bootvolgorde zetten.

Daarna opstarten van de XP-CD, kiezen voor: installeren, kiezen voor: bestaande C-partitie verwijderen, daarna kiezen voor XP hierop installeren, formatteren naar NTFS, en installeren maar.

Greetz,

Harry.

Hoi !~

Je moet eerst in het bios je CD/DVD-speler als eerste in de bootvolgorde zetten.

Daarna opstarten van de XP-CD, kiezen voor: installeren, kiezen voor: bestaande C-partitie verwijderen, daarna kiezen voor XP hierop installeren, formatteren naar NTFS, en installeren maar.

Greetz,

Harry.

hallo

dat gaat niet op dat moment kan de laptop de cd dvd niet vinden en kan dat dan er aan liggen dat de laptop uitvalt door vista
als ik in de boot cd aanvink en dan laat opstarten krijg ik gewoon vistahij start dan toch gewoon via de hardeschijf op

patrick

Hoi !

Beschik je wel over een originele WinXP-CD ?

Daar zal hij zeker van opstarten, als je de boot-volgorde correct hebt ingesteld !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Beschik je wel over een originele WinXP-CD ?

Daar zal hij zeker van opstarten, als je de boot-volgorde correct hebt ingesteld !

Greetz,

Harry.

ja ik heb de originele cd maar als ik in de boot cd dvd aanklik dan leest de dvd speler de cd en daarna krijg ik het scherm van win is niet goed afgesloten opstarten in veilige mode of doorgaan maar ik kan doen wat ik wil maar ik krijg steets vista
maar ik snap ook niet dat de harde schijf niet wil formateren

patrick

Hoi !

Tja, dat zou niet mogelijk moeten zijn, maar als je laptop niet van de originele XP-CD wil opstarten zou ik ermee naar een deskundige PC-boer gaan !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan