mijn laptop...*zucht*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maunl

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
27
Mijn laptop sluit zich zelf af sinds een week:eek: ...
Voordat hij zichzelf afsluit laat hij nog een blauw scherm zien, maar dat verdwijnt te snel om het te kunnen lezen...
Wie kan mij helpen met dit irritante verschijnsel.

mvg, Mau
 
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.
 
Danku voor uw snelle antwoord ik zal proberen zodra hij vastloopt een screenie te maken.

mvg, Mau
 
oke ik had net weer een crash. ik heb dit opgeschreven


bad_pool_caller

en bij het foutenrapport zit telkens dit bestand: C:\DOCUME~1\XPGEBR~1\LOCALS~1\Temp\WER27.tmp.dir00\sysdata.xml

ik hoop dat iemand hier iets mee kan en mij uit de brand helpen

mvg, Mau
 
oowh ik heb ook dit nog

stop: 0x000000c2 (0x00000007, 0x00000cd4, 0x80503110, 0x8472b008)

ik hoop dat iemand hier iets mee kan
 
Indien je systeemherstel aan had staan, ga eens terug, tot een datum voor het probleem, heb je overigens nieuwe drivers of software geïnstalleerd?

Deze melding heeft te maken met, of drivers die niet goed werken, of software wat niet goed werkt.
 
systeemherstel heb ik al geprobeerd...:confused:
en ik heb met driver detective men drivers gechecket en geen probleem:confused:
 
Er zijn meerdere drivers voor sommige hardware te krijgen, die goed zijn voor die bewuste hardware, maar die wel conflicten met elkaar kubnnen hebben...
 
systeemherstel heb ik al geprobeerd...:confused:
en ik heb met driver detective men drivers gechecket en geen probleem:confused:

En een antwoord op de rest van de vragen?:confused:

Overigens heb je dat probleem een week, wat heb je na die tijd gedaan?

En een herstelpunt van voor die datum werkt niet, zeg je.

Overigens zul je wel wat moeten doen, het probleem zal niet vanzelf oplossen.
 
woensdag gebeurde het voor het eerst en ik heb woensdag 24 januari systeemherstel gedaan naar zaterdag 13 januari in die tussentijd heb ik alleen partypoker geinstalleerd, wat ik er inmiddels al heb afgegooid. Ik heb net nog een driver detective laten scannen en die zegt dat mijn modem out of date is en dat mijn besturing voor geluid, videos en spelletjes out of date is. Ik heb ook opgemerkt dat zodra ik een spel opstart hij juist dan uitvalt en bijna nooit op andere tijdstippen.
 
sorry voor mijn noob gedrag.

Ik heb geen ervaring met everest, kunt u mij misschien uitleggen wat ik moet doen bij everest
(schaam)
 
Installeren, en draaien, zie je welk merk, type moederbord erin zit, en welke geluids, video, modem, etc er wordt gebruik, links klikken, en rechts kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan