Mijn leestekens staan niet meer onder de juiste toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Mijn leestekens staan niet meer onder de juiste toets. Met Aan/Uitzetten is het probleem verholpen maar er moet een profecionelere manier zijn. - / = ? enzovoort.

? wordt een = zeker?

Wat ik dan altijd doe is de toetscombinatie Alt + Lshift en dan gewoon vrolijk verder typen. (niet eerst weer op het tekst klikken want dan springt hij terug naar NL en krijg je hetzelfde verhaal weer)

Werkt het niet:
rechts onderin staat een toetsenbordje (taalbalk) als je daar op klikt en selecteert VS of Verenigde Staten dan doet alles het weer goed :)

Laatst bewerkt:
Een definitieve oplossing is om alleen maar één landinstelling over te houden, zodat er niet meer geswitcht kan worden.

Kijk daarvoor in deze handleiding.
Als je Windows Vista hebt, komen de meeste opties overeen. Om alleen om hetzelfde scherm te krijgen als figuur 2 ga je naar Configuratiescherm >> Landinstellingen >> Toetsenborden en talen >> Toetsenborden wijzigen.

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Misschien werkt control en shift aan de rechterkant van het toetsenbord ingedrukt houden wel. Ik had een laptop waar dat ook was.

Klopt, maar dat werkt maar tijdelijk. Zolang er meerdere landinstellingen op de computer zijn, kan er nog steeds geswitcht worden door bepaalde programma's. :)

Klopt, maar dat werkt maar tijdelijk. Zolang er meerdere landinstellingen op de computer zijn, kan er nog steeds geswitcht worden door bepaalde programma's. :)

Allen hartelijk dank, linketr Ctrl plus Shift deed het...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan