Mijn Linksys wrt54g versie 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn90

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Sins ik mijn laptop heb wil ik natuurlijk ook draadloos internet. Ik heb daarom de Linksys wrt54g versie 7 dit is een router voor zowel draadloos als bedraad internet (wireless&lan) Sins ik de router heb aangesloten heeft het bedrade netwerk het probleem dat het steeds uitvalt en dan direct weer aangaat.(erg lastig met gamen enz) er zit verder geen ritme in en uitschakelen. Heeft iemand dit probleem ook en heeft er een oplossing voor wil hij/zij hem dan delen? alvast bedankt.

mvg.
Martijn

ik heb geen idee, kijk eens bij linksys voor de laatste update, kan je gelijk zien of deze problemen bekend zijn.

Dus je had al een netwerk en hebt daar die router deel van laten maken?

Of heb je gewoon de opstelling zo:
Code:
{Internet} > Modem > Router > Laptop (Draadloos)
                                               > Computer (Bedraad)

Je zou altijd naar de helpdesk van Linksys kunnen bellen, het is een gratis nummer en je wordt er goed geholpen (Persoonlijke ervaring mee)

Op dit moment heb ik de router een deel van mijn netwerk laten maken maar ik had het zo

Zou je een soort gelijke schets kunnen maken zodat het wat duidelijker is hoe jij je netwerk hebt liggen.

Zoals ik het nu begrijp heb je 2 routers in je netwerk...

Zou je een soort gelijke schets kunnen maken zodat het wat duidelijker is hoe jij je netwerk hebt liggen.

Zoals ik het nu begrijp heb je 2 routers in je netwerk...

Klopt Inderdaad

Ik heb nu:
{Internet} --Router(sweex als DCH), --swicht(Linksys als Exterpoint)-- Laptop(wirless)en vast(Draad).

op die manier werkt het tot nu toe

Maar als ik doe:
{Internet} --Router(linksys) -- Laptop(wirless)en vast(Draad).

Dan heb ik met mijn laptop nergens last van maar op de vaste PC's(met draad) valt internet dan steeds weg.

Oke, maar je wilt juist van die Sweex af?

Dus dat je alleen met de Linksys alle computers voorziet van een verbinding?

Wellicht de Linksys even een harde reset geven (Reset knopje langer dan 10 seconden inhouden) en hem opnieuw configureren.

Oke, maar je wilt juist van die Sweex af?

Dus dat je alleen met de Linksys alle computers voorziet van een verbinding?

Wellicht de Linksys even een harde reset geven (Reset knopje langer dan 10 seconden inhouden) en hem opnieuw configureren.
Ik wil idd van die sweex af.

resetten heb ik ook al geprobeert ik denk dat ik vandaag maar eens met linksys ga bellen. In iedergeval bedankt voor de hulp.

Ik las trouwens nog op internet dat ik niet de enige ben met dit probleem. Dus ik hoop dat ze er iets op hebben.

mvg
Martijn

Vast, wellicht is het een fout in de hardware en laten ze je hem voor niets aan hun opsturen en een exemplaar uit de huidige serie die soortgelijk is terugsturen.

Heb dat meegemaakt met mijn router, zat een fabrieksfout in. Kon hem opsturen met een kopie van de bon (Had de router al bijna 3 jaar dus dat was even zoeken) en kreeg een splinternieuwe van de laatste generatie terug. :D

De service is er prima, je moet alleen soms wat geduld hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan