Mijn logo in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

wboy44

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Hallo,

Ik had de vraag of je kan zorgen dat je logo automatisch verschijnt in een nieuw document (dat het vast staat)

Ik wil het dus graag doen zonder dat er een macro of een sjabloon bij komt kijken, tijdens het automatisch bij start word gebruikt

Alvast bedankt,
Wboy44

P.S. Ik gebruik Word 2010

Laatst bewerkt:
Sterker nog: je moet je Normal.dot(x) sjabloon aanpassen, als je het als standaard wilt voor elk nieuw document.

Logo invoegen dmv bouwsteen

Hallo!

Maak je logo op zoals je het wilt hebben [formaat, positie op de pagina, indeling etc.]
Selecteer je logo en zorg dat dit geselecteerd blijft.

Ga naar INVOEGEN, kies SNELONDERDELEN, kies SELECTIE OPSLAAN IN GALERIE SNELONDERDELEN.

Geef in de bovenste regel van het menuutje je logo een naam, liefst zo kort mogelijk, want je moet dat intypen als je het logo tevoorschijn wilt ‘toveren’. De L is in principe voldoende. Klik op OK.
[als je in Bouwstenenbeheer kijkt, kun je de naam van je logo zien en desgewenst wijzigen e.d.].

Als je nu het logo op je brief wilt hebben, neem je een blanko pagina, type de naam van je logo en dan F3. Het logo verschijnt dan op de juiste plek, als het goed is.

Succes ermee!
Regine

Laatst bewerkt:
Regine,

Jou instructie zijn gelukt maar het is nog niet echt wat ik bedoelde.
Intussen heb ik mijn Informatica leraar al gevraagd hoe het moet, die wist maar kon het nog niet vetellen. Zodra ik het weet zet ik het hier neer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan