Mijn mac nu kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

croepon

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2013
Hallo iedereen ik heb op mijn mac perongelijk een command ingevoerd weet niet precies welkr maar nu heb ik last van het volgende

Als ik op firefox druk hoor ik een stem die zegt firefox en ga zoaar door

Ook zijn sommige dingen zwart omsingeld

Klinkt raar maar ik denk dat het een soort virus is.. En ja, zelfs mac's kunnen virussen krijgen en als je daar vaak één van hebt is dat veel erger in één klap dan dat je die op Windows hebt dus het zou best kunnen!

Ik heb trouwens denk ik de oplossing voor je!! Het is in het Engels maar ik hoop dat je dat een beetje kunt, eventueel vertaal ik het nog wel op mijn best :D
"Just go to Universal Access at the preference pane and turn Voice Over off."

Ik hoop dat dit werkt!

Wow ik schrik er best van dat het miss een virus is :o
Maar als ik dan dat voiche over op off zet is het nog niet opgelost denk ik wand je weet wel dat knopje dat je geluid voor je geluid harder of zachter doet dan krijg ik ineens die klok enzo in beeld

Die gadget pagina zegmaar

Ik denk dat ik al weet wat er speelt ik heb mijn voiche over aangezet ofzo las ik via google dus als ik het goed begrijp als ik weer het command in typ gaat hij op off?

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh... ik snap het even niet meer.. Je zegt net nog dat je die voice over uit doen niet had gewerkt en nu zeg je dat voice over uitzetten wel heeft gewerkt.. okeee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan