Mijn Mail kan ik ontvangen maar!!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter demro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

demro

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Hallo Beste Vrienden:thumb: ;) :thumb: ;)
mijn probleem is momenteel opgelost maar mijn vriend heeft een probleem die ik hier ook wil plaatsen omdat jullie mij de vorigge keer geholpen hebt:thumb:
deze vriend kan zijn mails ontvangen en lezen maar hij kan ze niet beantwoorden en/of een nieuwe sturen via Outloock Express:confused:
hij krijgt dan deze fout melding:

uw é-mailbericht naar ......
met als onderwerp ......
is niet verzonden, omdat de verbinding met de é-mail server werd onderbroken, open uw é-mail programa opnieuw en verzend het bericht op nieuw vanuit de map verzonden berichten

1003,9

Dit is letterlijk afgeschreven van de fout melding
dus ieder keer mag hij proberen maar hij krijgt ieder keer dezelfde foutmelding :confused: :rolleyes:
dus moet hij iederkeer terug verbinding krijgen met het internet hij zit bij Belgacom.net maar het gaat wel nog altijd via de gewone telefoon lijn (dus geen ADSL) omdat hij er toch niet veel op zit +/- 10€ per maand is zijn kosten plaatje momenteel

kunnen jullie mijn vriend helpen !?
dank bij voorbaat:thumb:
groetjes: Ronny

ik weet het niet maar zeg eens hoe kan ik dit zien of ze goed staan?
kan je mij daar een voorbeel van geven:rolleyes: :8-0:
Groetjes Ronny

1. Open outlook express
2. Extra
3. Accounts
4. Eigenschappen van de gebruikte account
5. De tabblad Servers

Bekijk daar de instellingen, op de site van je provider kan je vast wel de outlook express instellingen vinden

En mocht het een traag modem zijn.........kijk ook eens bij de settings. Daar moet ergens staan: Verbinding verbreken na downloaden? Kies dan nee.

;-)

Bedankt hoor :thumb:
maar het is niet voor mij maar voor een vriend van mij;)
ik zal het hem zeggen, en het is wel een hele trage want het is er een via een gewone lijn (geen ADSL of TELENET)
ik heb het genoteerd en zal het hem doormailen:thumb:
en als het werkt zal ik het jullie in ieder geval laten weten!
nogmals bedankt vrienden:thumb:
groetjes Ronny:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan