mijn mail wordt doorgestuurd naar een adres dat ik niet ken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro16

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
113
Als iemand mij een mail stuurt op mijn normale e-mail adres dan krijgt deze persoon de melding dat de mail niet doorgestuurd kan worden naar: w.deborah58@yahoo.ie (de mail komt overigens wel aan bij mijn normale e-mail adres).

Maar dat is niet MIJN e-mail adres. De helpdesk van mijn provider ingeschakeld, en deze heeft de forward er uitgehaald. Maar wie weet hoe dit ontstaan is?????

En moet ik nog iets opschonen?

Superanti-spyware loopt overigens vast op één of andere .dat bestand van AVG.

Alvast bedankt voor het meedenken
 
Het zou kunnen dat er een keylogger geïnstalleerd staat, dit is een programma dat alles wat u intypt registreerd en uiteindelijk verstuurd naar een externe computer.
Het zou ook een virus kunnen zijn, ik adviseer als u een gratis versie heeft van AVG deze eerst van uw PC te verwijderen (en anders in ieder geval uit te zetten), en dan Malwarebytes Anti Malware ( http://www.idealsoftware.nl/MBAM/ ) te installeren (super programma).
Vervolgens draait u een volledige scan, de snelheid hiervan is afhankelijk van de hoeveelheid bestanden op uw computer.
Vervolgens kunt u Spybot Search & Destroy downloaden ( http://download.cnet.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10122137.html ) Dit programma zoekt ook naar keyloggers, ik heb zelf geen ervaring met dit programma maar ik heb vele reviews gelezen die vrijwel allemaal positief waren.
Mocht u er niet uit komen, hoor ik het graag.

m.v.g.
Niels
 
Ik heb de programma's gedraaid en er is niets gevonden.
Zou het niet bij de provider kunnen liggen? Ze hebben blijkbaar nu een forward weggehaald waarvan ik niet eens het bestaan wist.
 
Als het bij de provider ligt zou u contact op kunnen nemen en het probleem uitleggen.
PU kunt dat proberen en graag in dit topic neerzetten wat er uit gekomen is.
m.v.g. Niels
 
Niets gevonden met Emergency Kit....behalve wat low priority items.
Online scanner kan geen database downloaden.
Vraag me af of ik inmiddels niet genoeg scans gedraaid heb....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan