mijn map in mijn usb wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

peltos

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
he iedereen

ik wil op mijn usb een map verwijderen maar dat lukt voor een bepaalde reden niet.
als ik op delete druk dan staat er "kan de map (de naam) niet verwijderen. de map is niet leeg"
ik heb van alles geprobeert zoals de virus scanner. heb al geprobeert om het een andere naam te geven, ik heb ook geprobeert om eerst alles IN de map te verwijderen en dan de map zelf maar dat lukt ook niet en het rare is dat, als ik weer in de map ga zit alles er weer in.

plz help me want ik weet egt niet meer wat ik moet.

a. Hoe heet die map?
b. Heb je wel gecheckt of je niet ondertussen met malware te maken hebt op je pc? (Zoals virussen, trojans etc.) Indien niet, dan kan daar mee beginnen via deze instructie

Succes, we horen het wel.

Tijs.

Hoord bij alles geprobeert ook formatteren van USB?

niet gelukt

a. Hoe heet die map?
b. Heb je wel gecheckt of je niet ondertussen met malware te maken hebt op je pc? (Zoals virussen, trojans etc.) Indien niet, dan kan daar mee beginnen via deze instructie

Succes, we horen het wel.

Tijs.

het is niet gelukt. ik had wel HEEL VEEL virussen op mijn comp (287 in totaal) maar dat was niet de oorzaak van mijn probleem.
en de map heet gba

Laatst bewerkt:
Heb je die virussen al verwijderd? Zo nee, dan toch doen voor de zekerheid.

Unlocker is voor bestanden die niet verwijderd kunnen worden doordat het in gebruik is @Bertus.

ja

Heb je die virussen al verwijderd? Zo nee, dan toch doen voor de zekerheid.

Unlocker is voor bestanden die niet verwijderd kunnen worden doordat het in gebruik is @Bertus.

ja ik heb ze allemaal verwijderd. teminste dat zij het programa.

Map al een keer verplaatst naar een andere locatie op je PC?

ik kom er net achter dat er nog 4 mappen op mijn usb niet verwijderd kunnen worden.
plz help T_T

maakt niet uit

Map al een keer verplaatst naar een andere locatie op je PC?

maakt niet uit. ik ken het niet eens van de USB af halen. dan staat er
"kan het bestand niet kopieeren, bestand of map is beschadigd of onleesbaar"

Windows 7: Eigenschappen --> Beveiliging. Dan ff kijken ;)

(rechtermuisknop) Eigenschappen op de map en dan is er een tabblad met Beveiliging. Werkt zowel op Vista als 7 als XP.

(rechtermuisknop) Eigenschappen op de map en dan is er een tabblad met Beveiliging. Werkt zowel op Vista als 7 als XP.

nee er zit geen beveiliging op. heb je meschien nog wat andere ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan