Mijn Messenger wordt door een ander gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste helpmijers, het volgende probleem.
Een kennis van mij start MSN op en dan komt mijn MSN ervoor.
Hij kan dan gewoon met mijn MSN werken.
Ook als mijn PC uit staat.
Wij hebben allebei de PC laten scannen door Malwarebyte en Microsoft security essential, maar het probleem bleef.
Inmiddels heb ik mijn paswoord verandert van MSN, nu kan hij niet meer op mijn MSN komen.
Maar met zijn eigen MSN kan hij nu, wanneer hij naar postvak in van MSN gaat deze niet meer openen.
Zijn Outlook werkt wel gewoon.

Maar het is toch van den zotte dat iemand anders zomaar met mijn MSN opstart.
Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is
Ik draai met Windows 7 en de kennis met Windows XP pro

Vr Groet
Mammoth

Als jijzelf ooit op msn hebt gezeten bij "die ander" kan het zijn dat je inlog onthouden blijft.
Vink dus "mijn ID en wachtwoord onthouden" altijd uit als je niet achter je eigen pc zit.

En als je bij die ander bent, start dan 1x op met MSN, in msn kun je gebruikers terug vinden en deze weer verwijderen. Dan zou je dit probleem niet meer moeten hebben.

Iemand anders kan op mijn MSN

djangoleone, bedankt voor de reactie.
5 Jaar geleden is die pc ooit van mij geweest.
Dus mijn gegevens van MSN zullen daar nog wel opgestaan hebben.
Maar in al die jaren is nog nooit voorgekomen dat automatisch mijn MSN bij hem opstart.
Zoals je gelezen hebt heb ik mijn paswoord verandert, nu is dat probleem opgelost en kan hij niet meer op mijn MSN komen.
Maar ik ben op internet aan het zoeken geweest waarom hij niet meer gebruik kan maken van zijn postvak in van MSN en daar heb ik nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Heb jij een idee hoe dat komt?

Vr Groet Mammoth

jjw, ook bedankt voor je reactie.
Dat hebben wij gedaan, maar helaas hij bleef gewoon met mijn MSN opstarten.
Het probleem is in zoverre opgelost dat (door mijn wachtwoord te veranderen) hij niet meer in mijn MSN kan komen.
Gr Mammoth

Als het goed is, heb je 3 aanklikbare hokjes staan onder je e-mailadres en waar je je wachtwoord invoert. De eerste is: Mijn e-mailadres onthouden. Als het goed is, is dat hokje aangeklikt, als je erop klikt (of eronder klikt op ‘Mijn e-mailadres vergeten’), zal je gebruikersnaam weg zijn.

En als dat niet werkt dan als je nu eens Messenger er af gooit? En daarna weer opnieuw installeert?

Beste jjw, zoals ik eerder heb gemeld is het probleem opgelost mijn kennis kan nu niet meer opstarten met mijn MSN, omdat ik mijn wachtwoord heb verandert.
Ik zelf heb geen problemen met mijn MSN, die kennis van mij was de enige die op mijn Msn kon komen.
Ik heb hem geadviseerd om MSN te verwijderen en opnieuw te installeren met een andere gebruikersnaam en wachtwoord.
Dit omdat hij niet meer in zijn postvak in van MSN kan komen.
Ik laat het horen of het hierna weer goed werkt.
Vr Mammoth

Het was uiteraard goed bedoeld om misschien je naam helemaal uit zijn msn te verwijderen.

In ieder geval goed gedaan door je paswoord te wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan