Mijn microfoon kraakt enorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiaPanda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe pc gekocht.
Ik wou gaan opnemen maar nou blijkt dat de microfoon die ik gebruik vreselijk kraakt in mijn nieuwe pc.
Ik heb de voor- en achteringang geprobeerd maar het blijft het zelfde probleem.
De microfoon werkt prima in andere computers.
De microfoon is een Sony ECM-MS907 en de computer is een MEDION AKOYA PC P5338 F.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Inderdaad de drivers eens updaten. Als dat niet werkt zou ik naar de website van de fabrikant gaan om daar handmatig drivers en/of een stuurprogramma van jouw microfoon te downloaden. Als je een programmatje voor je microfoon hebt dan kun je als het goed is ervoor kiezen om ruis te laten onderdrukken.

Het lukt niet om nieuwe drivers te installeren. Ook handmatig kan ik er geen vinden. Er zat niet standaard een programma bij waarmee ik de ruis kan onderdrukken. Hebben jullie misschien een idee wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken?

Inderdaad de drivers eens updaten. Als dat niet werkt zou ik naar de website van de fabrikant gaan om daar handmatig drivers en/of een stuurprogramma van jouw microfoon te downloaden. Als je een programmatje voor je microfoon hebt dan kun je als het goed is ervoor kiezen om ruis te laten onderdrukken.
Knap als je voor deze microfoon drivers of software vindt. :) (Is geen USB microfoon)

@DiaPanda, Je hebt last van kraak niet ruis toch? Lees dit eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan