Hallo,
Ik heb een probleem met waarschijnlijk mijn mobo waar ik niet uitkom. Hopelijk heeft iemand wat advies.
Configuratie:
Antec neopower 480W
Athlon 64 3500
Asus A8V-E SE
Asus 7900 GS TOP
Creative SB X-FI Fatality
Mijn no-name 400 watt voeding heb ik vervangen voor een tweedehandse Antec neopower 480. De 24 pins en 12 volt heb ik aangesloten en PC opgestart. Alles lijkt goed te werken, maar helaas start de PC niet door.
• PSU fan draait
• CPU fan draait
• Graka fan draait
• Groen lampje van mobo brandt
• Rood lampje van geluidskaart brandt
Voor de rest gebeurt er helemaal niks, mijn scherm blijft zwart, HD begint niet te draaien en ik hoor de mobo niet piepen. Het volgende heb ik geprobeerd:
• Kabels goed aangedrukt
• Opgestart met alleen PSU, CPU, HD en geheugen.
• Graka vervangen met een x800
Helaas blijf ik het probleem houden ondanks dat ik mijn oude 400 watt voeding heb aangesloten. Heeft iemand nog wat tips?
Alvast bedankt!
Ik heb een probleem met waarschijnlijk mijn mobo waar ik niet uitkom. Hopelijk heeft iemand wat advies.
Configuratie:
Antec neopower 480W
Athlon 64 3500
Asus A8V-E SE
Asus 7900 GS TOP
Creative SB X-FI Fatality
Mijn no-name 400 watt voeding heb ik vervangen voor een tweedehandse Antec neopower 480. De 24 pins en 12 volt heb ik aangesloten en PC opgestart. Alles lijkt goed te werken, maar helaas start de PC niet door.
• PSU fan draait
• CPU fan draait
• Graka fan draait
• Groen lampje van mobo brandt
• Rood lampje van geluidskaart brandt
Voor de rest gebeurt er helemaal niks, mijn scherm blijft zwart, HD begint niet te draaien en ik hoor de mobo niet piepen. Het volgende heb ik geprobeerd:
• Kabels goed aangedrukt
• Opgestart met alleen PSU, CPU, HD en geheugen.
• Graka vervangen met een x800
Helaas blijf ik het probleem houden ondanks dat ik mijn oude 400 watt voeding heb aangesloten. Heeft iemand nog wat tips?
Alvast bedankt!