Mijn MOHAAS website

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo

ik heb na veel hulp van Peter Vazed mijn site bijna afgerond. Alleen nu wil ik jullie mening nog.
Dus brand maar los

Tja wil nie katte hoor maar een link zou wel leuk zijn .

SoF

Ziet er goed uit alleen 2 plaatjes doen het niet bij mij. Misschien ligt dat aan mijn computer, maar ik denk het niet :p

Greetzz York

Laatst bewerkt:
Mijn eerste indruk op de site:

"en dit moet ik gaan lezen"

Ik denk dat de kleuren en het lettertype niet echt aansprekend zijn. De tekst die op de flashpagina komt, is namelijk niet echt flitsend. Misschien een idee om in Flash een iets uit dagender begin te maken.

Waar ik niet zeker over ben, maar waar ik me wel heel erg aan ergerde:
Volgens mij is de site gemaakt voor de grootste resolutie (groter dan 1024x768 en ieder geval). Ik zou het als ik jouw was op een lagere resolutie doen, want de meeste mensen werken op 800, daarna op 1024, en weinig op hoger. (Dit uit allemaal polls' op het internet en van de Nedstad teller)

Voor de rest is het een mooie site. Geen dooie links:D:D:D

Veel succes ermee

mvg.

Wouter

Geplaatst door DaGroove
Mijn eerste indruk op de site:

"en dit moet ik gaan lezen"

Ik denk dat de kleuren en het lettertype niet echt aansprekend zijn. De tekst die op de flashpagina komt, is namelijk niet echt flitsend. Misschien een idee om in Flash een iets uit dagender begin te maken.

Waar ik niet zeker over ben, maar waar ik me wel heel erg aan ergerde:
Volgens mij is de site gemaakt voor de grootste resolutie (groter dan 1024x768 en ieder geval). Ik zou het als ik jouw was op een lagere resolutie doen, want de meeste mensen werken op 800, daarna op 1024, en weinig op hoger. (Dit uit allemaal polls' op het internet en van de Nedstad teller)

Voor de rest is het een mooie site. Geen dooie links:D:D:D

Veel succes ermee

mvg.

Wouter

ik vind je eerste indruk niet echt terecht want het is nu eenmaal een clansite waar in formatie over de clan op staat. Als jou dat niet interreseerd (waar ik geen problemen mee heb) dan heeft dat niet veel te maken met het design van de site. Tenzij dat je bedoeld dat de introtext gewoon iets mooier moet. Maar ik heb geen flashprogrammatje en ik heb er nog nooit mee gewerkt.
De andere kritiek heb ik meer gehad maar hoe kan ik dat dan meteen weer omzetten naar 800x want volgens mij moet ik de hele site weer gaan verbouwen.

quote op York:

Ziet er goed uit alleen 2 plaatjes doen het niet bij mij. Misschien ligt dat aan mijn computer, maar ik denk het niet.

Bij welke button zie je dan geen plaatjes cker bij medals maar bij alle andere leden en mensen laad ie het gewoon wel goed

Ziet er goed uit, misschien wat meer plaatjes ?
P.s eerste 2 plaatjes van medals laad hij niet..

Laatst bewerkt:
bij mij anders wel en ook bij een paar andere maar misschien moet ik er toch wat aan doen YORK zei het ook al maar hoe voorkom ik dit misschien moet je wat langer w8en voordat je de plaatjes ziet ;)

misschien niet maar bij mij laad me site veels te langzaam
nog meer reacties ! ! ! ! ! ? ? ? ? ? ?

Geen probleem met inladen.

En de plaatjes linken naar je HD
file:///C|/Documents%20and%20Settings/Aaron.AARON-C4QAT0XNL/Mijn%20documenten/Dreamweaver%20sites/Medals/Best%20Sniper.JPG
;)

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan