mijn msn contaktadressen box is vol zegt men

Status
Niet open voor verdere reacties.

tofstelletje32

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik kan geen msn contaktpersoon meer toevoegen omdat men zegt dat de contaktadressen bestand vol zit .
Ik zou adressen moeten verwijderen om terug plaats te maken voor nieuwe ,
Heb ik reeds gedaan in mijn geblokeerde contaktadressen maar krijg nog steeds geen nieuwe contaktpersoon toegevoegd
Hoe kan ik dit nu verhelpen dat ik terug nieuwe contaktpersonen kan toevoegen

groetjes sonja

:) Welkom tof stelletje

Volgens mij is het maximale aantal contacts in MSN 150 stuks :rolleyes: meer gaat gewoon niet

Hoi ,

Mijn vraag is wel van hoe kan ik die adressenboek leegmaken en hoe kan ik het instellen dat ik er nieuwe kan toevoegen.Desondanks dat ik maar een 40 tal heb in staan,krijg ik er geen enkele meer toegevoegd.:( :(

:confused: Tja das dan wel raar, zorg in ieder geval dat je de laatste versie hebt van msn en met verwijderen doe ik eerst altijd blokkeren en dan pas verwijderen.
Heb je toevallig niet onder Extra> Opties> Privacy 1 van de onderste 2 opties aangevinkt staan? Dit kan namelijk ook problemen geven met toevoegen van gebruikers

hallokes
er staat geen enkel van de twee optie s aangevinkt en het probleem blijft zich nog steeds voordoen

groetjes sonja

Een ander idee....

Draai je op Win XP met meerdere gebruikers accounts en heeft de gebruiker misschien te weinig rechten op die account?

neen is allemaal niet het geval
maar is ondertussen opgelost hoor heb raad gekregen van een vriend op avondschool
groetjes sonja

je gaat in msn naar je contaktpersonen, daar klik je dan " naar mijn adresboek gaan " aan , nierdoor kom je in je hotmail terecht waar je dan vervolgens contaktpersonen aan klikt ,daarkan je dan alle contaktpersonenen verwijderen , je zal versteld staan hoeveel er daar inopgeslagen zijn , ,en dan kan je weer aan de slag , maar dit is wel een tijdrovende job om daar alles te verwijderen , veel succes en hopelijk zijn we allen weer een stukske wijzer geworden ,
groetjes sonja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan