Mijn msn gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marokkaanse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2011
Berichten
3
Hoi allemaal:)


Jullie zullen allemaal nu wel zeker slapen maar ik stel mijn vraag nu toch wel eventjes:D

Ik probeerde paar dagen terug op mijn msn in te loggen maar ik kreeg een melding dat mijn ww of emailadres onjuist zijn, terwijl ik gewoon alles juist heb ingetypt. Na paar keer proberen heb ik het opgegeven en heb ik het via ww vergeten en weer via mijn alternatief-adres een nieuw ww in kunnen stellen.

Twee dagen later heb ik via een vriendin vernomen dat een gozer die ik ken maar al een tijdje negeer mijn msn heeft gehackt omdat hij wilde zien of ik hem nog wel in mijn lijst had.

Nu is mijn vraag hoe weet ik of het hem nou echt gelukt is om in mijn msn te komen of dat hij het enkel probeerde waardoor mijn msn werd geblockt??
Is het nou werkelijk zo simpel om in iemands account te kunnen. Vind ik echt absurd maar dat terzijde. Hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen.

xx
 
Om zonder ook maar enige informatie over je account je wachtwoord te krijgen is bijna onmogelijk. Ik vermoed dus ook dat, als hij echt op je account geweest is, hij ergens je wachtwoord heeft gezien (over je schouder meekijken?) of een andere methode heeft gebruikt om jouw wachtwoord op te slaan zonder dat jij dat merkte. Dit is in 95% van de gevallen echter wel dankzij de onoplettendheid van de gebruiker (jij dus)...

Of hij echt in je msn geweest is kan je simpel nagaan door te kijken of hij iets veranderd heeft (mensen toegevoegd/verwijderd/mailtjes verstuurd), of aan wat mensen uit je lijst te vragen of ze je online hebben gezien de afgelopen dagen.
 
Ik denk niet dat jouw MSN gehackt is, maar dat je zelf ooit jezelf geregistreerd hebt met je MSN emailadres + MSN wachtwoord. Ik heb zelf een webshop en ik zie dat mensen dat zelf ook vaak doen. Was ik kwaadwillend, dan had ik die wachtwoorden misbruikt voor wat voor doeleinden dan ook. Is iemand anders van mening dat MSN te hacken is, dan hoor ik dat graag.
 
Om zonder ook maar enige informatie over je account je wachtwoord te krijgen is bijna onmogelijk. Ik vermoed dus ook dat, als hij echt op je account geweest is, hij ergens je wachtwoord heeft gezien (over je schouder meekijken?) of een andere methode heeft gebruikt om jouw wachtwoord op te slaan zonder dat jij dat merkte. Dit is in 95% van de gevallen echter wel dankzij de onoplettendheid van de gebruiker (jij dus)...

Of hij echt in je msn geweest is kan je simpel nagaan door te kijken of hij iets veranderd heeft (mensen toegevoegd/verwijderd/mailtjes verstuurd), of aan wat mensen uit je lijst te vragen of ze je online hebben gezien de afgelopen dagen.

Ik ken die jongen niet in real life ik ken hem enkel via een forum heb hem dan ook nooit ontmoet dus aan mijn ww via mij komen is onmogelijk. Hij weet dus enkel mijn msn mijn voornaam en achternaam en de stad waar ik woon.

Er was in mijn mail etc niks veranderd alles was preices hetzelfde als voorheen. Ik moet wel zeggen dat hij heel goed met pc's is enzo geeft hij dan altijd aan.
 
Ik denk niet dat jouw MSN gehackt is, maar dat je zelf ooit jezelf geregistreerd hebt met je MSN emailadres + MSN wachtwoord. Ik heb zelf een webshop en ik zie dat mensen dat zelf ook vaak doen. Was ik kwaadwillend, dan had ik die wachtwoorden misbruikt voor wat voor doeleinden dan ook. Is iemand anders van mening dat MSN te hacken is, dan hoor ik dat graag.


Ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld? Ik zou het op prijs stellen als je mij wat meer uitleg erover geeft.
 
@Marrokaanse:
Heeft hij je wachtwoord verandert of niet? Of kan je alweer terug op je eigen account? "Hackers" zijn ook echt wel zo slim om informatie uit iemands profiel (hyves, facebook, twitter, of een forum) te jatten. Daarmee kunnen ze al snel je geheime vraag beantwoorden. Als dat dus gebeurt is, en je hebt later die geheime vraag ZELF weer beantwoord om het wachtwoord opnieuw in te stellen, dan zou je nu meteen eigenlijk de geheime vraag moeten veranderen, en dus ook een ander antwoord instellen.

En wat error53 denk ik bedoelt is: Veel mensen op zijn webshop maken een account aan, maar gebruiken daar hun echte msn, en hun echte msn wachtwoord als inloggegevens. Handig om te onthouden voor de gebruikers, maar ook handig als een er een kwaadwillende webshop eigenaar achter zit, wat error53 zegt het niet te zijn.
 
dat het mogelijk is is wel zeker....
http://www.msnhacktools.nl/

Daar moet je wel voor betalen, en dat doen hackers misschien sneller dan wij gewone mensen. Maar je kan zo via hyves informatie achter de geboorteplaats van de moeder van diegene komen, of het beroep van de groot vader eventjes op msn vragen en dan ben je al snel klaar. Die 2 vragen zijn namelijk al 2 makkelijk te achterhalen vragen om je wachtwoord te resetten...
 
dat het mogelijk is is wel zeker....
http://www.msnhacktools.nl/

Nee, dat werkt niet.

Wat betreftt mijn uitleg een voorbeeld:

Ik heb een webshop. Iemand wil iets bij mij kopen en registreert zich met naam@hotmail.com en soms registreren mensen zich ook met het wachtwoord dar ze voor MSN gebruiken. Gewoon een kwestie van testen. Zo kan ik mijzelf dus toegang tot iemand's hotmail account verschaffen. Dat gebeurt vaker dan je denkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan