Mijn msn wachtwoord is gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

msnnerd56

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
ik heb het volgende probleem, mijn msn account is gehacked en wil hem graag terug hebben. heb er veel persoonlijke dingen op staan en het is van groot belang dat deze gegevens niet uitlekken. Geheime vraag beantwoorden etc heeft geen zin, degene heeft dat al veranderd. Mailtje sturen naar hotmail service met verzoek om wachtwoord te herstellen word niet op gerageeerd. Ik heb nu dringend hulp nodig, weet iemand een manier om mijn eigen wachtwoord weer te achterhalen !!!!!!!!

En nee, het is niet om iemand te hacken en ga maar andere account aanmaken reacties heb ik niks aan :D

Dus je kunt momenteel NIET in MSN komen, of wel? Als je niet meer in MSN kunt komen nu, dan ziet het er slecht uit.

We horen wel wat van toepassing is.

Tijs.

Dus je kunt momenteel NIET in MSN komen, of wel? Als je niet meer in MSN kunt komen nu, dan ziet het er slecht uit.

We horen wel wat van toepassing is.

Tijs.

Nee ik kan niet inloggen met mijn wachtwoord en ben wachtwoord niet vergeten. ben gewoon gehacked.

vraag je ww dan op, of heb je dat al geprobeert en is ook je email adres gewijzigd indien de mail niet aankomt.

vraag je ww dan op, of heb je dat al geprobeert en is ook je email adres gewijzigd indien de mail niet aankomt.

probleem is gewoon ik kan niet inloggen. Ik heb geheime vraag, land, postcode proberen in te vullen. Maar kan er gewoon niet meer in komen. dat is het probleem

Ook ik heb wel tools om MSN wachtwoorden te achterhalen op een pc, maar... dat heeft geen zin als het wachtwoord op dit moment niet meer werkt/klopt...

Vandaar dat mijn eerste vraag was of het nu nog mogelijk was om op MSN te komen...
Nu dat niet lukt, en ook MSN/Passport geen ondersteuning kan/wil bieden ziet het er slecht uit...

Ik vrees dat je een nieuwe MSN-identiteit zult moeten nemen, als MSN/Passport je niet kunnen/willen helpen je wachtwoord te resetten.
Eerste wat je met die nieuwe identiteit zult moeten doen is iedereen op de hoogte stellen je 'oude' MSN uit contactpersonen te verwijderen en te blokkeren en ook nieuwe e-mail etc. die vanaf je 'oude' MSN e-mail worden gestuurd per direct te vernietigen danwel automatisch in Ongewenste e-mail te laten zetten.

Tijs.

Ook ik heb wel tools om MSN wachtwoorden te achterhalen op een pc, maar... dat heeft geen zin als het wachtwoord op dit moment niet meer werkt/klopt...

Vandaar dat mijn eerste vraag was of het nu nog mogelijk was om op MSN te komen...
Nu dat niet lukt, en ook MSN/Passport geen ondersteuning kan/wil bieden ziet het er slecht uit...

Ik vrees dat je een nieuwe MSN-identiteit zult moeten nemen, als MSN/Passport je niet kunnen/willen helpen je wachtwoord te resetten.
Eerste wat je met die nieuwe identiteit zult moeten doen is iedereen op de hoogte stellen je 'oude' MSN uit contactpersonen te verwijderen en te blokkeren en ook nieuwe e-mail etc. die vanaf je 'oude' MSN e-mail worden gestuurd per direct te vernietigen danwel automatisch in Ongewenste e-mail te laten zetten.

Tijs.

het is niet mogelijk op msn en ook niet in hotmail te komen. Ik heb Hotmail gemaild maar ontvang geen reactie. Het gaat niet om de contactpersonen of wat dan ook. Er staat gevoelige informatie op mijn hotmail, zowel privé als zakelijk. Moet mijn wachtwoord echt weer weten te achterhalen !!!!!!!!!!

Hoi !

Tja, er zijn wel mogelijkheden, maar die vallen onder hacken en zijn illegaal.

Vaak nog belachelijk duur ook !

Op dit forum kan ik je daar niet aan helpen.

Maar: Google is your friend....

Greetz,

Harry.

Met een technische oplossing kunnen we je niet helpen, omdat de wachtwoorden niet op je pc maar elders beheerd worden (namelijk bij Hotmail/Live.com/Passport.com).

Ikzelf ken geen contactpunt waar je je wachtwoord-verhaal kunt voorleggen.
Hopelijk kent iemand anders hier op het forum wél zo'n contactpunt.

Tijs.

Jij stelt dus voor een 'terughack-actie' te starten? Dat zou een oplossing kunnen zijn...

Tijs.

het is heel makkelijk. Het is mijn eigen account en de gegevens waar ik over praat zijn echt belangrijk!!!! kan iemand mij helpen wachtwoord te achterhalen

Hoi !

Tja, er zijn wel mogelijkheden, maar die vallen onder hacken en zijn illegaal.

Vaak nog belachelijk duur ook !

Op dit forum kan ik je daar niet aan helpen.

Maar: Google is your friend....

Greetz,

Harry.

heb niks op google kunnen vinden. het is trouwens mijn eigen account en het zijn mijn prive en zakelijke dingen die erop staan. het is echt essentieel dat ik ze terugkrijg. kan je me helpen

Hoi !

@Tijs: Yep.

Zoals je zelf zegt: de ww. worden elders beheerd, dus blijft er weinig anders over.

Maar echt blij word ik absoluut niet van dit soort oplossingen.

Tenslotte moet je er maar vanuit gaan dat @T.S. ter goeder trouw is.....

Greetz,

Harry..

Hoi !

@Tijs: Yep.

Zoals je zelf zegt: de ww. worden elders beheerd, dus blijft er weinig anders over.

Maar echt blij word ik absoluut niet van dit soort oplossingen.

Tenslotte moet je er maar vanuit gaan dat @T.S. ter goeder trouw is.....

Greetz,

Harry..

ik heb er belangrijke dingen op staan die ik niet kan missen!!!!! kan je mij helpen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan