Mijn muis is bijna dood

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marilyn

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Ik heb een microsoft intelliemouse en die heeft een jaar goed dienst gedaan maar wil nu niet meer zo erg.
Het lampje gaat af en toe uit en krijg ik de melding dat een usb apparaat niet goed werkt. En dan doet hij even niks. Zeer irritant en zonde dat hij net buiten de garantie kapot is. Drivers zijn opnieuw geinstaleerd en ook boven op de pc van mijn zoon doet hij het niet goed, zelfde probleem. Soms doet hij gewwon een half uurtje wel goed.
Het is geen draadloze trouwens. Ik weet ook niet hoe je het ding open kan krijgen om even te kijken of er iets los zit van binnen.
Weet iemand raad of het misschien te verhelpen is?

Draadbreuken komen relatief veel voor bij de wat oudere IntelliMuizen van Microsoft. Gewoon Microsoft bellen, ze vervangen ze gratis, zelfs buiten de garantie. Je moet alleen wel eerst de muis opsturen, maar dan sturen ze gratis een nieuwe.

Dat zal ik dan zeker gaan proberen, ik had destijds wel de Dell gebeld omdat de muis bij de pc geleverd werd en die zei toen dat ze niks voor mij konden doen.
Iemand toevallig het telefoonnummer bij de hand van microsoft nederland?

smilies-8578.png
:D

Laatst bewerkt:
Thanks mensen, en hé Gezina, long time no see ;-)

P.S een plaatje invoegen lukt niet meer zo best hier, ik wilde daarstraks ook wat invoegen en dan krijg je alleen de link te zien :-(

Geplaatst door Marilyn
Thanks mensen, en hé Gezina, long time no see ;-)

P.S een plaatje invoegen lukt niet meer zo best hier, ik wilde daarstraks ook wat invoegen en dan krijg je alleen de link te zien :-(

Idd, long time no see! :D Mogelijk dat plaatjes van sommige sites zoals Lycos en Tripod niet te zien zijn, en anders zijn ze misschien te groot, onder de 100 kb is het beste. Sukses met je muis. :D

Ja, dat van trippod ed weet ik, maar het lukte niet met een plaatje wat ik wel eens meer gebruik. ff weer proberen ;)

engeltje01.gif

Nou ja zeg. Dat je de smilies handmatig moet doen dat weet ik inmiddels maar dit is raar, zou er bijna een andere toppic over openen. ;)

Zal de regels eens goed gaan lezen

Laatst bewerkt:
Zet je de url wel tussen haakjes -> zo dus [ img ] plaatje [ /img ]? (rechtsklik op plaatje, kopieer de url en dan doen zoals gemeld maar dan zonder spaties)

yep, gewoon net als vroeger

Jou smiliegenerator plaatje zie ik ook pas als ik de link aanklik een paar stukjes terug van de toppic, vreemd hé, ik zie dus alleen maar die link staan.

Geplaatst door Marilyn
yep, gewoon net als vroeger

Jou smiliegenerator plaatje zie ik ook pas als ik de link aanklik een paar stukjes terug van de toppic, vreemd hé, ik zie dus alleen maar die link staan.

Klopt, ik zie ook alleen de url, ik ga het dan ook maar ff niet snappen. :confused: Misschien moet je een nieuwe topic open in de sectie Feedback over de site. Is nu erg off-topic! ;)

Ik heb net gebeld en ik mag hem terug sturen en dan als alles doorgaat heb ik over 2 weken een nieuwe. 5 jaar fabrieks garantie heb je op microsoft produkten zei de medewerker aan de telefoon, nou, ben benieuwd of het gaat lukken. ik hou jullie op de hoogte.

De muis ligt nog in de kliniek en we zullen zien of hij ooit nog terug komt ;)

Voorlopig heb ik nog niks gehoord, ik zou eerst een mail krijgen dat hij aangekomen is. Misschien e-mail adres wat ze niet goed hebben verstaan ofzo. Ach we zien wel. Ik kon er toch niks meer mee. Ik hou jullie op de hoogte.

Jaaaaaaaaaaaaa, ik zit nu met mijn nieuwe muis te muizen en kan de vraag op opgelost zetten.

Vanmorgen lag er een grote doos in de brievenbus met een gloednieuwe optical mouse.
Toch wel toppie van microsoft ;)

Bedankt voor jullie tips.

Wow Marilyn! Idd kan M$ wel wat goede PR gebruiken, da's toch netjes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan